Toon posts:

Notificaties bij een direct message

Pagina: 1
Acties:
  • 572 views

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:34
Beste Admins,

Het komt wel eens voor dat ik een dag niet op tweakers zit (niet veel uiteraard).
Nu ontvang ik regelmatig een direct message op de website, en mail op mijn telefoon.
Nu was mijn vraag of het mogelijk is om een melding per mail te ontvangen wanneer ik een direct message heb, ik vind deze optie namelijk niet terug bij mijn voorkeuren oid.

mvg

Cyw00d

[ Tesla MIG MYP ]

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
+1, zou erg handig zijn! ook ik word er gek van dat ik het telkens niet doorheb dat ik een DM heb als ik even niet op de site zit.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:14

Kixtart

Destruction = Improvement

Als je een beetje hippe telefoon hebt kan je ook RSS gebruiken om updates te krijgen. Geen directe oplossing maar kan handig zijn :)

☻/
/▌
/ \

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-06 22:39

painkill

Pain(k)(ill)

*knip* HK is twee klikken verderop :/

[Voor 90% gewijzigd door Lustucru op 18-06-2011 19:02]

Mijn SNES verzameling!

• Cyw00d
Ik had eigenlijk gehoopt dat jullie dit konden opvangen als een verbeterpunt, maar nu adviseren jullie mij dus om apart nog een RSS reader in te stellen?

Laat ik het anders proberen, automatische DM updates via de tweakers app? Dit is gewoon een groot gemis en zou ideaal zijn voor jullie website.

[ Tesla MIG MYP ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kixtart schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 18:40:
Als je een beetje hippe telefoon hebt kan je ook RSS gebruiken om updates te krijgen. Geen directe oplossing maar kan handig zijn :)
Werkt RSS dan ook op 'ingelogde' gegevens? Al weer erg lange tijd geleden dat ik er mee gespeeld heb, maar dat lukte mij toen niet echt.

Edit, probleem al gevonden, standaard geeft RSS feed op DM's enkel de eerste 25 posts weer, terwijl ik in aantal DM's al ruim over de 1000 zit :P

[Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 20-06-2011 15:36]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Cyw00d
Ja ik zit daar ook al ongeveer op volgensmij, dus ook dat is geen optie. Jammer dat tweakers deze mogelijkheid niet bied.

[ Tesla MIG MYP ]

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:14

Kixtart

Destruction = Improvement

Cyw00d schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:31:
Ik had eigenlijk gehoopt dat jullie dit konden opvangen als een verbeterpunt, maar nu adviseren jullie mij dus om apart nog een RSS reader in te stellen?
..
Ik gaf alleen een andere mogelijkheid zolang er niet door een developer van T.net gereageerd is. Nu dat ik dat zo zeg blijkt dat het topic in LA staat, dus schop het even naar 'Lieve Devvers' toe voor een onderbouwd antwoord of het mogelijk en wenselijk is :)

☻/
/▌
/ \

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 18:43
Het RSS-feed icoontje linksbovenin een topic heeft een FeedID er in, waarmee je de voor jou zichtbare niet-publieke subfora ook via een RSS-reader kunt volgen, hetzelfde geldt voor de direct messages, heeft ook zo'n linkje met FeedID

Wiethoofds meuk en 'overige'

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zou het een idee zijn om een Notificatie te krijgen op je gsm wanneer je ook de Tweakers.net app hebt geinstalleerd? Bij deze app vul je toch al je usernaam + password in.

39

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 18:43
Daarvoor moet je in Android/Iphone App: inventarisatie wensen zijn, maar de huidige app is puur frontpage en DM meer forum....

Wiethoofds meuk en 'overige'

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:54

crisp

Devver

Pixelated

We willen uiteindelijk wel een keer naar een uniform notificatiesysteem waarbij het ook eenvoudiger is om notificaties voor bepaalde 'events' te specificeren en dat daar de gebruiker een 'actie' aan kan hangen (bijvoorbeeld een notificatie-mededeling op de site en/of mail). Dit zal uiteindelijk dan ook DM als notificatiemiddel voor on-site meldingen moeten gaan vervangen.

Ik kan me voorstellen dat 'mail' als notificatieactie voor een DM dan ook best overwogen kan worden.

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:54

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee