Anoniem: 372707

Topicstarter
Hallo, ik heb een irritant probleem met mijn PC.
Ik had nog Winxp en alle drivers van de Hp site gedownload en geen(nooit) problemen gehad.
Installeer Win7 en vind al gelijk een probleem met het geluid. Ik weet niet waar dit aan ligt, zeker niet aan de onboard geluiskaart en zeker niet aan mijn speakers het ligt volgens mij aan Windows 7 zelf.

Probleem: Het Geluid Stottert/Hapert bij elk gebeurtenis waar wel geluid te horen is, dus Youtube, WMP, Games en dat werkt echt op m'n zenuwen. Heb eerst drivers van Hp site gedownload en probleem was er nog steeds, daarna had ik ze verwijderd en via Win. Update geinstalleerd en geen resltaat.

Ik heb echt geen zin om weer te downgraden naar XP want vind Windows 7 super alleen het probleem maakt het maar erger. 8)7

Kan iemand mij Helpen,

Alvast bedankt ;)

Edit: Pc is hp dc5850sff, 4gb ram, gt8600, soundmax integrated digital hd audio

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 372707 op 18-06-2011 13:55]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Berreber
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-02 13:16
Je kan eventueel een optionele geluidskaart halen?

Die dingen kosten momenteel ook bijna niks meer.

(ik heb er volgens mij ook nog wel 1tje liggen.)

If it ain't broke, don't fix it

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DOEBI
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-05 06:22
Stottert het geluid continue of af en toe?
Als het geluid af en toe stottert hebben 1 of meerdere drivers een conflict.
Dit kun je testen met dit progje: Link
Als deze aangeeft dat je drivers een conflict hebben moet je alle drivers een voor een verwijderen en opnieuw een andere versie installeren en telkens natuurlijk uitproberen of je geluid nog hapert/stottert.

I hope I didn’t brain my damage...

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee