Sinds een dag of anderhalf heb ik ineens geen geluid uit meer van mijn moederbord. Windows detecteert de geluidskaarten (optisch en analoog). En kan er ook gewoon geluid over uitsturen, echter komt er geen geluid uit de speakers, zowel via de optische als de analoge weg niet.
Ik heb bij mijn weten alles behalve een andere geluidskaart geprobeerd namelijk:
- Windows fris installeren
- Audiodrivers (opnieuw) installeren
- Optische kabel testen aan zelfde speakers met andere eind in mediadoosje - WEL geluid
- Analoge kabel testen aan zelfde speakers andere eind in ipod - WEL geluid
Zodra ik de optische kabel in mijn Z-5400 Steek vanaf mijn pc krijg ik geen geluid en de melding detecting. De pc lijkt dus een soort vreemd optisch signaal uit te sturen.
Voor ik nu geld uit ga geven aan een andere geluidskaart, zijn er nog dingen die ik enorm over het hoofd zie?
Ik heb bij mijn weten alles behalve een andere geluidskaart geprobeerd namelijk:
- Windows fris installeren
- Audiodrivers (opnieuw) installeren
- Optische kabel testen aan zelfde speakers met andere eind in mediadoosje - WEL geluid
- Analoge kabel testen aan zelfde speakers andere eind in ipod - WEL geluid
Zodra ik de optische kabel in mijn Z-5400 Steek vanaf mijn pc krijg ik geen geluid en de melding detecting. De pc lijkt dus een soort vreemd optisch signaal uit te sturen.
Voor ik nu geld uit ga geven aan een andere geluidskaart, zijn er nog dingen die ik enorm over het hoofd zie?