Toon posts:

Tijdelijk internet+tv

Pagina: 1
Acties:

• nouloe
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-05 15:59
Hee,

Ik zit binnenkort voor 6 maanden in amsterdam met 3 andere in een huis. We willen graag 6 maanden internet + tv , wat is hier de goedkoopste oplossing voor? De meeste providers werken vaak met minimaal een jaar contract.

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:50
De handigste oplossing is in dit geval ziggo, deze is geloof ik maandelijks opzegbaar

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11-2022
Ik dacht dat de kabelaar in Amsterdam UPC is. Dat is dus geen optie.

In het verleden had Alice een optie dat je het jaarcontract van tevoren kon omzetten in een maandcontract voor 5 euro extra per maand.

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:02
Alice is gestopt met het aannemen van nieuwe klanten.

Anno.nu is nog een kandidaat.
Alleen moet je dan de tv er apart bij nemen. Digitenne bv.
Die kan je ook nog blijven gebruiken als je weer gaat verhuizen.

[Voor 42% gewijzigd door cornfed99111 op 18-06-2011 13:55]

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11-2022
Let wel op bij anno.nu dat je zelf voor een modem moet zorgen of dat je er een bij kunt kopen van ze. Het modem is niet in bruikleen of gratis iig.

• nouloe
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-05 15:59
Oke ik zal er is naar gaan kijken.. Alvast bedankt..

Extra tips zijn altijd nog welkom..

[Voor 107% gewijzigd door nouloe op 18-06-2011 14:00]

• waterwolf
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-05 23:28
Ik heb ook wel eens over een dergelijke situatie met UPC contact gehad. Het kwam er op neer, dat als je verhuisd, je je abonnement in ieder geval op kon zeggen. Ook als het jaar nog niet om was.

Wellicht is dit bij andere providers ook zo. Je kan in ieder geval even bellen/mailen met een klantenservice van hun voorwaarden zijn.

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:37
waterwolf schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:28:
Ik heb ook wel eens over een dergelijke situatie met UPC contact gehad. Het kwam er op neer, dat als je verhuisd, je je abonnement in ieder geval op kon zeggen. Ook als het jaar nog niet om was.
Dat kan alleen als je verhuisd naar een gebied waar geen UPC geleverd wordt.

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je kan ook wat met buren regelen, maar een "gezin" van vier man (studenten?) daar zou ik niet zo snel mijn internet mee delen omdat ik het ook voor IPTV en VOIP gebruik en dan wil ik geen gekloot of zwaar torrentgebruik ofzo er op hebben. Ik download zelf ook wel, maar dat staat allemaal goed ingesteld dat ik er geen last van heb :)
waterwolf schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:28:

Wellicht is dit bij andere providers ook zo. Je kan in ieder geval even bellen/mailen met een klantenservice van hun voorwaarden zijn.
Dat is bij stroom en gas ook zo (adresgebonden noemen ze het zelf)

[Voor 24% gewijzigd door Marzman op 21-06-2011 13:16]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee