Ik heb een e-tech 56k modem. Elke keer als ik prbeer in te bellen dan staat er bezig met kiezen, en dan is het stil ongeveer een minuut, en daarnaword zonder foutmeldin de verbinding verbroken. Als ik dan nog een aantal keren probeer te verbinden, doet hij vaak wel, maar valt de verbinding continu dood. Ik kan ook niet meer pingen enzo, en vaak word dan de verbinding verbroken.
Ik heb alles als opnieuw geinstalleerd (externe toegang, modem, provider cd, ik heb ook al eens alles handmatig ingevult, tcp/ip instellingen bekeken, maar alles is goed). Moet ik misschien mijn dns configuratie er hard invoerern, dus gewoon in cijfers?
Ik heb wel erge storing in mijn kabel kan dit misschien het probleem zijn? Waarom wel of niet?
Ik heb alles als opnieuw geinstalleerd (externe toegang, modem, provider cd, ik heb ook al eens alles handmatig ingevult, tcp/ip instellingen bekeken, maar alles is goed). Moet ik misschien mijn dns configuratie er hard invoerern, dus gewoon in cijfers?
Ik heb wel erge storing in mijn kabel kan dit misschien het probleem zijn? Waarom wel of niet?