Dus ik heb ongeveer anderhalf jaar, 2 jaar geleden een pc gekocht bij Euro Pc in Roermond. Nieuwprijs was 1200 euro met scherm erbij.
In die tijd is mijn pc 3 keer terug naar Holland gemoeten, elke keer een ritje van 150 km heen-terug (+- 60 euro aan benzine)
1e keer voor moederbord (P5Q), vervangen voor P5Q deluxe, wat weer 20 euro kostte.
2e keer voor grafische kaart (9800GTX+), vervangen voor ATI 5770, wat weer 80 euro kostte.
3e keer voor ram geheugen, vervangen door hetzelfde type, gratis
In totaal dus +-160 euro kwijt en 3 maanden mijn pc niet gehad...
Nu zit ik alweer aan de 4e keer, ik heb hem nog niet binnengedaan aangezien het stillekesaan serieus mijn voeten begint uit te hangen en ik mij serieus bedrogen voel.
Wat zijn mijn rechten in dit geval? (bv vervangtoestel, geld terug...)
In die tijd is mijn pc 3 keer terug naar Holland gemoeten, elke keer een ritje van 150 km heen-terug (+- 60 euro aan benzine)
1e keer voor moederbord (P5Q), vervangen voor P5Q deluxe, wat weer 20 euro kostte.
2e keer voor grafische kaart (9800GTX+), vervangen voor ATI 5770, wat weer 80 euro kostte.
3e keer voor ram geheugen, vervangen door hetzelfde type, gratis
In totaal dus +-160 euro kwijt en 3 maanden mijn pc niet gehad...
Nu zit ik alweer aan de 4e keer, ik heb hem nog niet binnengedaan aangezien het stillekesaan serieus mijn voeten begint uit te hangen en ik mij serieus bedrogen voel.
Wat zijn mijn rechten in dit geval? (bv vervangtoestel, geld terug...)