Hallo,
Ik ben hier nieuw en heb geen idee hoe alles werkt.
Ben nogal een leek op dit gebied ;)!
Maar goed ik zit met een probleem.
Ik heb nu een maand een abonnement bij Simyo.
Alleen nu kan ik dus niet internetten.Dat wilt zeggen WIFI doet hij wel.
En als ik weg ben schakelt hij wel over en kan ik mijn mail openen en kan ik mijn whatsapp gewoon gebruiken.
Alleen kan ik dus geen websites openen.
Vandaag contact gehad met Simyo telefonisch een aantal instellingen door lopen maar ook dat maakte geen verschil.Ja het enige verschil was dat ik nu helemaal geen mail en whatsapp berichten kan ontvangen en baal er onwijs van.
Ze hebben mijn nummer gereset en als dat niet hielp moest er in mijn toestel toch iets niet goed staan wat weten ze niet.
Ik moest de instellingen maar mee nemen naar een telefoon zaak en het door hun laten doen.
Hmmm wat kunnen hun meer als ik?? En het leuke is dat Simyo geen telefoon zaken heeft.
Heeft iemand enig idee wat ik nu moet doen??
Al kan ik alleen mijn emails en whatsapp berichten maar weer ontvangen dan ben ik al blij.
Ik had een maand geleden de htc wildfire en hier had ik precies het zelfde!!
Dus ligt het dan aan android aan het toestel of toch aan simyo?
Oja ik heb een Sony Ericsson xperia X10 mini pro
Hopelijk heeft iemand hier verstand van ;)!!
Alvast bedankt!
Groetjes Bianca
Ik ben hier nieuw en heb geen idee hoe alles werkt.
Ben nogal een leek op dit gebied ;)!
Maar goed ik zit met een probleem.
Ik heb nu een maand een abonnement bij Simyo.
Alleen nu kan ik dus niet internetten.Dat wilt zeggen WIFI doet hij wel.
En als ik weg ben schakelt hij wel over en kan ik mijn mail openen en kan ik mijn whatsapp gewoon gebruiken.
Alleen kan ik dus geen websites openen.
Vandaag contact gehad met Simyo telefonisch een aantal instellingen door lopen maar ook dat maakte geen verschil.Ja het enige verschil was dat ik nu helemaal geen mail en whatsapp berichten kan ontvangen en baal er onwijs van.
Ze hebben mijn nummer gereset en als dat niet hielp moest er in mijn toestel toch iets niet goed staan wat weten ze niet.
Ik moest de instellingen maar mee nemen naar een telefoon zaak en het door hun laten doen.
Hmmm wat kunnen hun meer als ik?? En het leuke is dat Simyo geen telefoon zaken heeft.
Heeft iemand enig idee wat ik nu moet doen??
Al kan ik alleen mijn emails en whatsapp berichten maar weer ontvangen dan ben ik al blij.
Ik had een maand geleden de htc wildfire en hier had ik precies het zelfde!!
Dus ligt het dan aan android aan het toestel of toch aan simyo?
Oja ik heb een Sony Ericsson xperia X10 mini pro
Hopelijk heeft iemand hier verstand van ;)!!
Alvast bedankt!
Groetjes Bianca