Anoniem: 411288

Topicstarter
Hallo,

Ik ben hier nieuw en heb geen idee hoe alles werkt.
Ben nogal een leek op dit gebied ;)!

Maar goed ik zit met een probleem.

Ik heb nu een maand een abonnement bij Simyo.
Alleen nu kan ik dus niet internetten.Dat wilt zeggen WIFI doet hij wel.
En als ik weg ben schakelt hij wel over en kan ik mijn mail openen en kan ik mijn whatsapp gewoon gebruiken.
Alleen kan ik dus geen websites openen.

Vandaag contact gehad met Simyo telefonisch een aantal instellingen door lopen maar ook dat maakte geen verschil.Ja het enige verschil was dat ik nu helemaal geen mail en whatsapp berichten kan ontvangen en baal er onwijs van.
Ze hebben mijn nummer gereset en als dat niet hielp moest er in mijn toestel toch iets niet goed staan wat weten ze niet.
Ik moest de instellingen maar mee nemen naar een telefoon zaak en het door hun laten doen.
Hmmm wat kunnen hun meer als ik?? En het leuke is dat Simyo geen telefoon zaken heeft.

Heeft iemand enig idee wat ik nu moet doen??
Al kan ik alleen mijn emails en whatsapp berichten maar weer ontvangen dan ben ik al blij.

Ik had een maand geleden de htc wildfire en hier had ik precies het zelfde!!
Dus ligt het dan aan android aan het toestel of toch aan simyo?

Oja ik heb een Sony Ericsson xperia X10 mini pro

Hopelijk heeft iemand hier verstand van ;)!!

Alvast bedankt!

Groetjes Bianca

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:35
Het is een smartphone met Androit dat zou toch moeten werken ik zal het stap voor stap proberen, klik op draadloos en netwerken, mobiele netwerken, GSM/UMTS opties,Namen Toegangspunten, klik op menu en kies nieuwe APN en dan maar invullen,
Naam: Mobiel internet
APN:basicinternet
Proxy: niets invullen
Poort: niet invullen
Gebruikersnaam: niets invullen
Wachtwoord: niets invullen
Server:0.0.0.0
MMSC:niets invullen
MMS proxy: niets
MMS poort: niets
MCC: 204
MNC:08
Verificatietype: PAP
APN type: default

Daarna op menu klikken en opslaan en aanvinken staan er nog andere APN's in ik heb ze laten staan en dan zou hij moeten werken het belangrijkste is dat je de APN precies zo schrijft.
Uiteraard gegevenstoegang aanzetten en bij Locatie en beveiligingsinstellingen ook draadloze netwerken en aanzetten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee