Korte vraag over voedingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:14
Hey,

Stel de kabels van mijn voeding zijn te kort, kan ik ze dan doorknippen, simpel verlengen en klaar?
Kan me niet voorstellen dat het fout gaat, maar ik wilde het toch even vragen, aangezien ik bijna niks van elektriciteit weet.

Alvast bedankt,
Simon

Edit: En als ik ze niet nodig heb, gewoon afknippen, afplakken en that's it?

[ Voor 13% gewijzigd door Ample Energy op 17-06-2011 15:48 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Siempie schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:46:
Hey,

Stel de kabels van mijn voeding zijn te kort, kan ik ze dan doorknippen, simpel verlengen en klaar?
Kan me niet voorstellen dat het fout gaat, maar ik wilde het toch even vragen, aangezien ik bijna niks van elektriciteit weet.

Alvast bedankt,
Simon
Over het algemeen, ja, zo simpel is het. Houd er rekening mee dat de verlengkabel dezelfde of een hogere capaciteit moet kunnen verdragen. Er zijn ook kant en klare verlengstukken verkrijgbaar voor het verlengen van voedingen, dat is natuurlijk de makkelijkste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:14
Oké, goed om te horen, bedankt.

Verlengstukjes zijn ook wel een optie, maar de voeding wordt een tweedehands voeding en heeft waarschijnlijk toch geen garantie meer. Dus om een tientje of twee te besparen doe ik het zelf wel even. Cablemanagement zal ook wel makkelijker zijn.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.