Toon posts:

rare kleuren beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-04 16:59
ik wilde al zeggen dat ik iets vreemd merk met mn computer de laatste tijd, en nu is het helemaal vreemd. ik krijg soms random kleuren overal, soms knippert de onderbalk en paar uur geleden had mn grafische kaart gereset, gaat mijn kaart dood of wat? ook heb ik niet echt hoge temperaturen: idle 27/28 graden, load 44 max
hij is wel meer dan 20 x zeker overhit geweest boven 100 graden.

ik heb een nvidia geforce 6600
intel core 2 quad q8200
een 380 watt voeding (ik kijk zo wat het is)
en een p43 neo-f mobo

hier nog een plaatje van net:

edit: ik zie het nu de hele tijd

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 16:18
Als je kaartje meerdere keren boven de 100 graden heeft gezeten, lijkt het mij dat 'ie gekookt is :P

• megadoom
is er nog iets dat ik kan doen? en zal die snel dood gaan?

[Voor 30% gewijzigd door megadoom op 17-06-2011 15:36]

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
megadoom schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:35:
Nee, niets buiten een nieuwe grafische kaart kopen... :/

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-06 08:38

Croga

The Unreasonable Man

megadoom schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:35:
vervangen?

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Alvast afscheid nemen nu hij het nog doet?

Nee, als hij al zo vaak oververhit is geraakt is hij gewoon stuk, nieuwe halen lijkt me de beste optie. Rare kleuren/strepen is meestal het begin van het einde, heb zelf met een aantal Radeon 9600/9800 vroeger gezien dat ze daarna vrij snel de strijd opgeven...

[Voor 34% gewijzigd door EcoR op 17-06-2011 15:38]

• megadoom
ik heb deze computer eigenlijk ook 2e hands gekregen van wat vrienden zou vaker overhit kunnen zijn geweest, gelukkig wel gratis. maar ik was al van plan een nieuwe te kopen, alleen hopen dat ik deze nog kon redden (voordat ie er geweest if voor de volgende grafische kaart)

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-06 16:20

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Lijkt mij perfect normaal scherm toch :P

is inderdaad gewoon kapot.

• megadoom
:-( ;w hoe lang zou die het nog vol kunnen houden?

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:24

AzzKickah

06-CENSORED

megadoom schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:41:
:-( ;w hoe lang zou die het nog vol kunnen houden?
Dat weet toch niemand joh.

Misschien klapt ie over 5 minuten wel. Misschien doet het nog 2 maand.

• megadoom
jammer.. net niet op tijd voor mn verjaardag :) hij is trouwens net al uitgegaan, maar hij werkt nog wel

[Voor 13% gewijzigd door megadoom op 17-06-2011 15:44]

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 16:18
Ik had zelf een overleden videokaart die het 3 maanden deed.. toen poef! Nieuwe halen!

• megadoom
ok ik weet genoeg... ;w ;w ;w
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee