Toon posts:

Schizofrenie @ Counter-Strike

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil niet iemand zwart maken hier of zo hoor, maar dit is nu de 1000ste keer dat ik het zie gebeuren en ga er toch maar es wat over zeggen.

Ik zit dus lekker te gamen op GP3 (ja, die FF-server). Komt |TSF|BigBoss, [TSF] staat toch wel als goede en eerlijke clan bekend. Het gaat niet goed met zijn score dus hij gaat undercover onder de naam 'ikbeneenfreakinnewbie'. Ik zeg dus al dat ik dat lame vindt, als je slecht speelt, speel je slecht.

Na een kwartiertje (hij denkt dat ik vergeten ben wie hij was) gaat 'ie echt de hele tijd TK-en. En ik schreeuw dus over die server wie hij eigenlijk is en hoppa weg is 'ie.

Hiermee wil ik dus zeggen: De meeste newbies, pubers, TK-ers (en welke namen ze allemaal nog meer hebben) zijn dus gewoon (zogenaamd) goede en eerlijke spelers die ff lekker vervelend gaan doen!

Echt heeeel lame vindt ik dit. :(

Verwijderd

En gelijk heb je.

Verwijderd

Namen verander doe ik ook heel vaak. Vaak speel ik zonder clan tag om te zien welke andere clans mij eventueel zouden willen hebben :)

Ik heb dan ook 6 key binds met verschillende namen erin.

Waarvan 4 serieus en 2 nutteloze(Sorry!!!! & I hate this! (als ik vip ben))

Maar je hebt idd van die lamers die snel van team wisseln een paar tk doen en dan disconnecten.

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
ja triest, je naam veranderen als je slecht gaat. veel doen dit niet alleen vanwege de 'goede naam' van hun clan, maar ook voor hun clq score. zo houden ze hun clq hoog en lijkt het dus net alsof ze goed zijn |:(

Verwijderd

Ik verander juist mijn naam als het wel goed gaat, wat kan mij die score nou verotten.
Als ik 15x iemand kill met de eagle, dan verander ik mijn naam in "killer eagle" of iets dergelijks. Gewoon om de andere te fokken, en iedereen kan van zulk soort dingen wel de humor inzien meestal.

Ik speel voor de lol niet om bekend te worden ofzow :)

Verwijderd

Geen die-hard gamers hier zo te zien :'( of allemaal lopen blowen voor 't spelen :? :P

nooit gefrustreerd geweest omdat 't niet lekker gaat :? nou ik regelmatig en dan heb ik idd nogal de neiging om ff me naar in "zuig" ofzo te veranderen 8-) of ben ik nou de enige (soms) gefrustreerde gamer hier :?

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
naast je naam veranderen wil retryen ook nog wel es helpen >:) (niet dat ik dat doe overigens :o)

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Ik verander ook heel vaak van naam, gewoon afhankelijk van de situatie een grappige naam. Ik vind dat naamveranderen en lame bezig zijn twee aparte dingen zijn. Ik snap sowieso niet waarom mensen als ze geen zin hebben niet gewoon stoppen, maar anderen lastig vallen

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Mijn rijtje:

[Cosa]CaptainPervert

[Texas Rangers]Trivette (Deagle only!!! :P)

Meet Wim!!

De laatste gebruik ik vnl. om vervelende ventjes als 'Sjappie' te killen. Natuurlijk werkt het averechts om TK'ers zelf maar te mollen, maar het lucht wel op als je serieus speelt en je krijgt ineens een hele clip van een teammate in je aars.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

toch maar niet

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ik wissel zo vaak van naam :)

onder TFC speel ik zelfs elke keer weer onder een ander naam als ik em opstart

gister ging het erg goed met de DE en toen heb ik me naam veranderd in Israeli Industries :D

en idd, de ene keer gaat het goed, en de andere keer gaat het slecht, jammer dan

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Ik heb 1 naam...of het nu goed gaat of slecht, je zult me altijd zien spelen met Reyes.

Speel meestal TFC...maar ik begin CS ook wel geinig te vinden..moet alleen wennen dat ping veel meer uitmaakt met CS dan TFC.

edit:

goed met dt |:(|:(

Verwijderd

Ik speel altijd onder mijn eigennaam. Het boeit me echt niet of ik goed of slecht spel.:) Meestal er tussen in.

Maar er zijn ook genoeg die spelen onder een clan naam waar ze niet bij horen en dan gewoon lame doen een slecht spelen om die clan zwart te maken.

Verwijderd

Het is pas echt irri als ze per rondje van team switchen.
Afbeeldingslocatie: http://members.fortunecity.com/marroe/dump/change.gif
Pagina: 1