Ik heb iets heel raars binnen mijn DotNetNuke applicatie.
Ik heb een usercontrol waarbinnen ik een externe js file wil includen. De script code word netjes in m'n html gegenereerd, alleen bij het aanroepen van een functie uit die js file krijg ik de error
Ik include de js file op de volgende manier:
de js file is gewoon in orde. Ik heb namelijk als test een enkele functie 'helloworld()' aangemaakt, die de tekst 'hello world' middels een alert toont.
Ik heb tevens een losstaand testproject gemaakt (zonder DNN) waarbinnen ik dezelfde mappen constructie heb gehanteerd en daar werkt het wel naar behoren. Het lijkt dus op een rechtenkwestie, maar ik ben admin op deze pc.
Gebruikte technieken: C# .NET4.0, DotNetNuke 5.6, Javascript.
Ik heb een usercontrol waarbinnen ik een externe js file wil includen. De script code word netjes in m'n html gegenereerd, alleen bij het aanroepen van een functie uit die js file krijg ik de error
code:
1
2
3
| Fout: ';' wordt verwacht Code: 800A03EC Bron: Compilatiefout Microsoft JScript |
Ik include de js file op de volgende manier:
C#:
1
2
3
| System.Web.UI.ClientScriptManager csm = page.ClientScript; if (!csm.IsClientScriptIncludeRegistered(page.GetType(), "ID")) csm.RegisterClientScriptInclude(page.GetType(), "ID", page.ResolveClientUrl("~/js/file.js")); |
de js file is gewoon in orde. Ik heb namelijk als test een enkele functie 'helloworld()' aangemaakt, die de tekst 'hello world' middels een alert toont.
Ik heb tevens een losstaand testproject gemaakt (zonder DNN) waarbinnen ik dezelfde mappen constructie heb gehanteerd en daar werkt het wel naar behoren. Het lijkt dus op een rechtenkwestie, maar ik ben admin op deze pc.
Gebruikte technieken: C# .NET4.0, DotNetNuke 5.6, Javascript.