Toon posts:

[C# JS DNN] Error bij includen JS vanuit usercontrol

Pagina: 1
Acties:

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:00
Ik heb iets heel raars binnen mijn DotNetNuke applicatie.

Ik heb een usercontrol waarbinnen ik een externe js file wil includen. De script code word netjes in m'n html gegenereerd, alleen bij het aanroepen van een functie uit die js file krijg ik de error

code:
1
2
3
Fout: ';' wordt verwacht
Code: 800A03EC
Bron: Compilatiefout Microsoft JScript

Ik include de js file op de volgende manier:
C#:
1
2
3
System.Web.UI.ClientScriptManager csm = page.ClientScript;
        if (!csm.IsClientScriptIncludeRegistered(page.GetType(), "ID"))
            csm.RegisterClientScriptInclude(page.GetType(), "ID", page.ResolveClientUrl("~/js/file.js"));

de js file is gewoon in orde. Ik heb namelijk als test een enkele functie 'helloworld()' aangemaakt, die de tekst 'hello world' middels een alert toont.

Ik heb tevens een losstaand testproject gemaakt (zonder DNN) waarbinnen ik dezelfde mappen constructie heb gehanteerd en daar werkt het wel naar behoren. Het lijkt dus op een rechtenkwestie, maar ik ben admin op deze pc.

Gebruikte technieken: C# .NET4.0, DotNetNuke 5.6, Javascript.

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 11:31
Laat je JS file eens zien dan? Lijkt erop dat hij probeert je .js bestand te lezen of uit te voeren en hier tegenaan loopt. Ik weet van IE 7 / 8 dat die nogal hard kunnen vallen over het weglaten van een puntkomma, denk dat de parser in je applicatie hier ook wel over zou vallen.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:00
mijn javascript file is opgebouwd uit enkel een helloworld test functie.

JavaScript:
1
2
3
function helloworld() {
    alert('hello world');
}

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee