Virtual host van Router naar qnap1 naar qnap2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buldm01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb enkele subdomeinen die ik via virtual host heb geconfigureerd in mijn Qnap1 daar gaan alle site’s naar toe. Site1 en Sit2 werken prima maar Site3 die weer op een andere Qnap draait krijg ik daar niet naar toe. Alle adressen worden eerst naar Qnap1 gestuurd door mijn router dit werk prima.
Nu moet het adres Site1.domein.nl via Qnap1 naar Qnap2 maar wie weet hoe ik dat en waar dat moet?

Site1.domein.nl -> Qnas1
Site1.domein.nl -> Qnas1
Site1.domein.nl -> Qnas1 -> Qnas2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buldm01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb enkele subdomeinen die ik via virtual host heb geconfigureerd in mijn Qnap1 daar gaan alle sites naar toe. Site1 en Sit2 werken prima maar Site3 die weer op een andere Qnap draait krijg ik daar niet naar toe. Alle adressen worden eerst naar Qnap1 gestuurd door mijn router dit werk prima.
Nu moet het adres Site1.domein.nl via Qnap1 naar Qnap2 maar wie weet hoe ik dat en waar dat moet?

Site1.domein.nl -> Qnas1
Site1.domein.nl -> Qnas1
Site1.domein.nl -> Qnas1 -> Qnas2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Bedoel je:
Site1.domein.nl -> Qnas1
Site2.domein.nl -> Qnas1
Site3.domein.nl -> Qnas1 -> Qnas2
Dan moet je site3 op een andere poort draaien die wel direct naar qnas2 staat geforward met eventueel een redirect op de normale poort via qnas1.
Wat ook kan (hoewel ik niet weet of dat via de qnap kan worden gedaan) is een reverse proxy te configureren op qnap1, voor site3, verwijzend naar qnap2.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.