Situatie is zo:
Bij mij is het zo dat ik de app als het nog niet in het geheugen is geladen, gewoon kan opstarten en gebruiken, maar als ik de app dan 'afsluit' en de app dus in het geheugen blijft geladen en vervolgens later weer opstart, dan krijg ik het volgende:
Ik heb zelf al een keer geprobeerd om de app te wissen en opnieuw te installen, maar dat helpt niet.
Is dit een bug in mijn telefoon? Want anders zou er toch wel meerdere mensen moeten zijn met dit probleem?
Vervolgens nog de verplichte informatie:
HTC Desire HD, Android 2.3.3. Geen custom rom oid.
Bij mij is het zo dat ik de app als het nog niet in het geheugen is geladen, gewoon kan opstarten en gebruiken, maar als ik de app dan 'afsluit' en de app dus in het geheugen blijft geladen en vervolgens later weer opstart, dan krijg ik het volgende:
Vervolgens kan ik dan kiezen om force close te doen of een Report te verzenden. Als ik op force close druk, dan knippert het scherm even en dan komt hetzelfde bericht weer terug. Dit kan ik tot in de oneindigheid blijven doen. Als ik op report druk, dan sluit de app wel af en dan kan ik het daarna weer vers werkend opstarten.Sorry!
The application Tweakers.net (processcom.icemobile.tweakers) has stopped unexpectedly. Please try again.
Ik heb zelf al een keer geprobeerd om de app te wissen en opnieuw te installen, maar dat helpt niet.
Is dit een bug in mijn telefoon? Want anders zou er toch wel meerdere mensen moeten zijn met dit probleem?
Vervolgens nog de verplichte informatie:
HTC Desire HD, Android 2.3.3. Geen custom rom oid.
[Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 363102 op 17-06-2011 09:43. Reden: spellingscorrectie]