Toon posts:

Miniprojector, met mobiel en compact projectiescherm?

Pagina: 1
Acties:

• Meph
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09-2019
Hallo Tweakers,

Ik ken iemand die de hele wereld rondreist, met een trolly met daarin een laptop en een 17" scherm los om presentaties te doen van zijn producten. Hij reist dus de hele wereld over met een redelijk zware oplossing die overal mee naar toe genomen moet worden.

Nu weet ik dat er tegenwoordig laptops zijn met 2 monitoren, maar ik heb daar een beetje op gegoogled en eigenlijk zijn die 2e schermen nog niet echt voldoende om een 2e 17" scherm los te vervangen voor een goede presentatie.

Een eventueel alternatief waar ik aan dacht was het meenemen van een minibeamer in plaats van 17" monitor, alleen dan heb je weer het probleem dat je niet op alle locaties de ruimte hebt om tegen een witte muur te projecteren.

Zijn hier ook mobiele oplossingen voor, een klein (vouwbaar?), maar goed bruikbaar projectiescherm bijvoorbeeld?

Alvast bedankt voor het meedenken ;)

• ksmedts
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
http://www.projectascreens.nl/ die maken alle soorten schermen die je maar kunt bedenken.... en zo te zien dus ook mobiele oplossingen!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-03 21:07
Kijken naar een fastfold systeem.
Zijn aluminium buizen, waar je een doek tussen kunt spannen.

Wat versta je onder een minibeamer? Als je presentaties wilt geven zou ik toch voor een beamer gaan richting de 2000, 3000 ansilumen, met een normale resolutie (Een presentatie geven met een resolutie van 640x480 is toch een beetje schraal)

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:12
Daan00 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 23:05:
Kijken naar een fastfold systeem.
Zijn aluminium buizen, waar je een doek tussen kunt spannen.

Wat versta je onder een minibeamer? Als je presentaties wilt geven zou ik toch voor een beamer gaan richting de 2000, 3000 ansilumen, met een normale resolutie (Een presentatie geven met een resolutie van 640x480 is toch een beetje schraal)
640 bij 480 is wel te doen met powerpoint presentaties zolang er geen complexe tekeningen inzitten. Maar als hij het nu al kan redden met een 17inch monitor dan moet een scherm met een 1-1.5Meter diameter meer dan genoeg zijn en dan is die resolutie ook nog wel te overzien.

Maar er zijn tegenwoordig ook minibeamers met een resolutie van: 854 x 480 of 800x600

• Meph
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09-2019
Thanks ik heb projecta een mailtje gestuurd, maar voor zover ik zie op de site hebben zij ook niet echt een draagbare oplossing die je eenvoudig, compact en lichtgewicht mee kan nemen in het vliegtuig.

• ksmedts
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
http://www.projectascreen...5&groupID=3&product_id=50

Deze lijkt me aardig mobiel, met zijn 1 kg!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee