Toon posts:

Kingdom Conquest haalt geld van Itunes account

Pagina: 1
Acties:

• indostylo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-02 22:41
Hi,

Ik was net mijn email aan het checken, kreeg ik 2 emails van mijn Clickandbuy account waarop werd vermeld dat ik 2x aankoop heb gedaan van een app genaamd: Kingdom Conquest, daarbij werd 2x bedragen van 35 euro van mijn rekening automatisch afgeschreven.

Ik heb hierover gelijk op google gezocht of dit een bekende probleem is, en tot mijn verbazing zie ik dat er veel andere gedupeerden zijn.

google:
http://www.google.nl/#scl...98233698&biw=1680&bih=925

Ik heb net geprobeerd apple te bellen hierover, maar kreeg te horen dat de call service van apple na 6 uur 's middags gesloten is.

Mijn vraag is zijn er ook andere mensen die ook gedupeerd zijn door deze app? hebben jullie het geld terug gekregen? Mocht er andere tweakers zijn die ook ervaring hebben met dit probleem dan hoor ik het graag, misschien zijn er belangrijke informaties die ik kan gebruiken om mijn geld terug te krijgen.

Ik ga morgen ochtend gelijk Apple service bellen, ik hoop dat ik het bedrag terug kan krijgen.

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:01
Voor zo ver ik weet kan je de betaling API alleen aanroepen als de andere daadwerkelijk op 'koop' drukt. Dit is een popup die via iOS tevoorschijn komt bij betalingen en daar kan de developer weinig aan doen.

Weet je zeker dat je niet 'perongeluk' op koop hebt gedrukt?

Why did the programmer quit his job? - He didn't get arrays.

• indostylo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-02 22:41
ZpAz schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 09:42:
Voor zo ver ik weet kan je de betaling API alleen aanroepen als de andere daadwerkelijk op 'koop' drukt. Dit is een popup die via iOS tevoorschijn komt bij betalingen en daar kan de developer weinig aan doen.

Weet je zeker dat je niet 'perongeluk' op koop hebt gedrukt?
Nee echt niet, ik heb de app ook niet op mijn iphone staan.
Bij aankoop, zou een app op de iphone geinstalleerd worden.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dit is inderdaad vaker voor gekomen: https://discussions.apple...665383?start=345&tstart=0
Blijkbaar weet Apple er ook vanaf, althans volgens de links in bovenstaand topic.

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-05 07:43
Mijn broertje heeft dit ook gehad. het spel blijkt zo een chinese oplichter te zijn. het advies van apple.. geen spellen downloaden met chinese beschrijving -_-

Waarsch staat daar ergens met chinese letters dat na het gratis downloaden en behalen van een bepaald level er kosten worden berekend ofoz.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee