Toon posts:

[Telfort] Idioot hoge 1ste factuur.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• xs221
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-08-2022
Vorige week 8 juni 2011, een Galaxy S2 gehaald bij telfort. Ik kijk nu net op mijn eerste factuur en daar staat tot mijn verbazing 370 euro op!? Gebruikskosten tot 10 juni waren 272 euro? Wat blijkt als ik bij mijn abonnement kijk dat het internet pas gister ingegaan is? Dit is echt ronduit belachelijk want ik heb geen enkele waarschuwing van niemand gekregen en de verkoper verzekerde mij herhaaldelijk dat alles meteen werkte en ik zo aan de slag kon? ook staat er verder (nog niet op de 1ste factuur) dat ik 1500€ overige kosten heb?! Ik sta echt perplex en kan bijna huilen.

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-05 11:53
Heb je een abonnement zonder mobiel internet toevallig en mobiel dataverkeer aanstaan op je toestel?

Follow me on TwitterMy blog for articles on security and other stuff.

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:52
Heb jij toevallig niet een abbo waar je weinig per maand betaald, en eerste maand even 270 euro bij moet lappen voor de mobiel ofzo? ;) Die kosten moeten ergens vandaan komen, lees je contract eens door betreft aansluit kosten, kosten voor toestel enz enz, anders eens even terug naar de winkel ;)

Specs!

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-04 01:54
Al contact opgenomen met de klantenservice?

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• xs221
Nope, ik betaal gewoon voor surf en mail, alleen is deze blijkbaar pas gister ingegaan, wat nergens op mijn contract vermeld staat en zoals al gezegd de verkoper verzekerde mij dat ik alles meteen kon gebruiken.

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-04 07:59
Als je je nummer meeneemt en je abonnement later laat ingaan, bijvoorbeeld als je oude abonnement afloop, dan heb een 0 bundel abonnement volgens mij. Dit houdt in dat je dan alles buiten je bundel hebt en dus alles apart in rekening wordt gebracht.

• xs221
navlim schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:41:
Al contact opgenomen met de klantenservice?
Ik kom er net pas achter, ik kan morgen pas gaan bellen.

• xs221
Ik heb meteen 19,99 betaald voor de telefoon. Mijn maandbedrag 1ste maand is 20€ per maand, en ik heb mijn oude nummer niet meegenomen, want de verkoper verzekerde me dat ik hem dan meteen kon gebruiken. Heb ik expliciet naar gevraagd.

• xs221
GoldenBatt schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:41:
Heb jij toevallig niet een abbo waar je weinig per maand betaald, en eerste maand even 270 euro bij moet lappen voor de mobiel ofzo? ;) Die kosten moeten ergens vandaan komen, lees je contract eens door betreft aansluit kosten, kosten voor toestel enz enz, anders eens even terug naar de winkel ;)
Die 270 zijn voor internet gebruik, 400MB in de eerste 2 dagen.

• navlim
xs221 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:44:
Ik heb meteen 19,99 betaald voor de telefoon. Mijn maandbedrag 1ste maand is 20€ per maand, en ik heb mijn oude nummer niet meegenomen, want de verkoper verzekerde me dat ik hem dan meteen kon gebruiken. Heb ik expliciet naar gevraagd.
In dat geval, morgen meteen maar contact opnemen met telfort. En misschien je telefoon uitzetten om eventuele hogere kosten te beperken?

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• Richard_AFC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-05 20:57
Heb je hem besteld bij een goedkope telecomwinkel ofzo? Die willen nog wel eens een 'foutje' maken..

• xs221
navlim schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:46:
[...]

In dat geval, morgen meteen maar contact opnemen met telfort. En misschien je telefoon uitzetten om eventuele hogere kosten te beperken?
Ja nou de simkaart is er gewoon uit, ik wil de galaxy niet uitzetten:P

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-05 23:03
Ja, hier kan niemand op dit moment wat aan veranderen, zit niets anders op dan morgen even met de helpdesk te bellen ;)

offtopic:
Overigens bestaat er een 'edit' knop, kan je posts aanpassen, hoef je niet meerdere posts achter elkaar te maken ;)

• xs221
Richard_AFC schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:46:
Heb je hem besteld bij een goedkope telecomwinkel ofzo? Die willen nog wel eens een 'foutje' maken..
Nope, in de Telfort winkel...:(

• gertvdijk
Wat staat er precies gespecificeerd bij die verbruikskosten? Zijn het telefoontjes naar dure nummers, gebruik mobiel internet, etc.? Je kan alle details opvragen bij een Telfort factuur online.

Ik probeer even mee te denken hoor... zit je toevallig per ongeluk op een buitenlands netwerk (grensgebied)?

• RoasteR87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-05 21:54
Dit is heel gewoon in telecom land blijkbaar.. Bij het afsluiten of overzetten van abbo's wordt gebruik gemaakt van een zogenaamd 0euro contract. Hierbij zijn alle data kosten die je maakt voor eigen rekening, staat namelijk ook in je contract, kleine lettertjes. Tot dat je nieuwe abbo in gaat zit je vast aan dit contract, dit kan bijvoorbeeld een schakel moment zijn van een weekendje, waarbij jij wel gewoon gebruik maakt van je internet maar je officieel nog geen data bundel hebt.

Je kan dit aanvechten, als de verkoper tegen je heeft gezegd dat je volledige abbo meteen of bijv morgen helemaal in gaat, wat dus blijkbaar niet het geval is. Heb het namelijk ook zelf gehad met bij die gasten van HI. Hoop heisa, maar als je een naam, tijd ed kan noemen kom je al een heel eind. In mijn geval was het onterecht en is het volledige bedrag geretourneerd.

Ik wens je veel succes.

PVoutput

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-11-2022
Dit lijkt op een standaard Hi praktijk. Die leveren een soort van voorlopig abbonement op het moment dat je een nieuw abbonement afsluit dat niet per direct in gaat. Die is echter vrij prijzig...

Met een beetje pech staat Telfort gewoon in zijn gelijk (hoewel het niet erg netjes is...).

• xs221
gertvdijk schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:49:
Wat staat er precies gespecificeerd bij die verbruikskosten? Zijn het telefoontjes naar dure nummers, gebruik mobiel internet, etc.? Je kan alle details opvragen bij een Telfort factuur online.

Ik probeer even mee te denken hoor... zit je toevallig per ongeluk op een buitenlands netwerk (grensgebied)?
Ja dacht ik ook allemaal aan, zit in amsterdam, maar ik heb blijkbaar tot gister zonder een internet aansluiting op mijn abonnement ge-internet, daar komen de kosten vandaan, maar waar ik zo perplex van sta is dat niemand, niks of in het contract mij dit gemeld heeft, maar juist het tegenovergestelde dat het dus wel meteen te gebruiken is.

EDIT: Maar goed, ik bel morgen met telfort en hou de geïnteresseerden op de hoogte in dit topic.

[Voor 6% gewijzigd door xs221 op 16-06-2011 22:54]

• gertvdijk
RoasteR87 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:51:
Dit is heel gewoon in telecom land blijkbaar.. Bij het afsluiten of overzetten van abbo's wordt gebruik gemaakt van een zogenaamd 0euro contract. Hierbij zijn alle data kosten die je maakt voor eigen rekening, staat namelijk ook in je contract, kleine lettertjes. Tot dat je nieuwe abbo in gaat zit je vast aan dit contract, dit kan bijvoorbeeld een schakel moment zijn van een weekendje, waarbij jij wel gewoon gebruik maakt van je internet maar je officieel nog geen data bundel hebt.
Hij heeft het nog steeds hoor:
xs221 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:38:
ook staat er verder (nog niet op de 1ste factuur) dat ik 1500€ overige kosten heb?! Ik sta echt perplex en kan bijna huilen.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:48
Schrijf een aangetekende brief naar Telfort, met daarin wat er is gebeurt en hoe het is gegaan.

Je kunt ook eerst bellen naar de klantenservice, maar als je daar niks tot weinig mee opschiet zou ik een aangetekende brief sturen. Zet daar ook in dat je dat mondeling te horen hebt gekregen in de winkel.

• 170074
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Het scheelt het dat je hem bij de Telfort winkel hebt afgesloten ipv bij een onafhankelijke winkel (Belcompany ofzo), dat bespaart je vermoedelijk een hoop getouwtrek tussen de winkel en Telfort.

--edit:
xs221 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:44:
Dit is ook onzin van de verkoper, het lijkt erop alsof hij je nummerbehoud niet wilde regelen; normaalgesproken kun je ook bij nummerbehoud je telefoon meteen gebruiken. (Danwel met je oude sim-kaart - indien je nieuwe telefoon simlock vrij is - danwel met je nieuwe abonnement met een tijdelijk nummer.)

[Voor 62% gewijzigd door 170074 op 16-06-2011 23:00]

• xs221
SgtElPotato schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:55:
Schrijf een aangetekende brief naar Telfort, met daarin wat er is gebeurt en hoe het is gegaan.

Je kunt ook eerst bellen naar de klantenservice, maar als je daar niks tot weinig mee opschiet zou ik een aangetekende brief sturen. Zet daar ook in dat je dat mondeling te horen hebt gekregen in de winkel.
Ja dat was precies mijn gedachte gang, ik hou jullie op de hoogte!

@ Ferdius: ja precies om die reden ga ik altijd naar de winkel zelf. En eigenlijk juist om dit soort ''fouten'' te vermijden.

[Voor 11% gewijzigd door xs221 op 16-06-2011 22:57]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb even 'Telfort' in de titel gepropt. :Y)

En idd: bel morgen eerst eens even met Telfort om te kijken wat er echt gaande is, of ga even bij ze langs.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• SgtElPotato
xs221 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:56:
[...]

Ja dat was precies mijn gedachte gang, ik hou jullie op de hoogte!
Ben ook wel benieuwd wat hier uit gaat komen, en met wat voor eventuele oplossing Telfort komt.

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:02

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

xs221 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:52:
[...]

Ja dacht ik ook allemaal aan, zit in amsterdam, maar ik heb blijkbaar tot gister zonder een internet aansluiting op mijn abonnement ge-internet, daar komen de kosten vandaan, maar waar ik zo perplex van sta is dat niemand, niks of in het contract mij dit gemeld heeft, maar juist het tegenovergestelde dat het dus wel meteen te gebruiken is.

EDIT: Maar goed, ik bel morgen met telfort en hou de geïnteresseerden op de hoogte in dit topic.
De verkoper heeft als ik het zo lees niets gezegd wat verkeerd is. Je kon immers meteen gebruik maken van internet. Wat de exacte kosten zijn daarvoor (wel/niet uit een bundel) zijn blijkbaar niet medegedeeld. Daar zit hem meer de crux. Een zeer vervelende situatie, maar als de Telfort winkel een klein beetje aan klantenbinding doet, dan zou ik enige coulance verwachten. Dit zijn wel exorbitante bedragen. Die € 1.500,- waar komen deze dan ineens vandaan?

• Hammetje
  • Laatst online: 15:54
Uit persoonlijke ervaringen kan ik je vertellen dat je niet de eerste bent ;).

Wat je moet doen is simpel, ga terug naar de winkel en spreek de medewerker aan op zijn fout. Zeg letterlijk tegen hem dat hij in CCBS (hun systeem) een LOG moet aanmaken en op die LOG een klacht moet aanmaken. De medewerker weet dan wat hij moet doen, de klantenservice en de backoffice worden hiermee op de hoogte gesteld van het probleem.

Dat heeft twee voordelen:
1. Backoffice plaatst altijd direct een terugkoppeling met de betreffende filiaalmanager bij een escalatie = Verkoper die die fout heeft gemaakt krijgt gigantisch op zijn donder.
2. Via deze weg wordt je het snelste geholpen.

In 99% van de gevallen krijg je je geld terug, waarschijnlijk wel pas nadat het al afgeschreven is!

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• xs221
Atratus schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:57:
[...]

De verkoper heeft als ik het zo lees niets gezegd wat verkeerd is. Je kon immers meteen gebruik maken van internet. Wat de exacte kosten zijn daarvoor (wel/niet uit een bundel) zijn blijkbaar niet medegedeeld. Daar zit hem meer de crux. Een zeer vervelende situatie, maar als de Telfort winkel een klein beetje aan klantenbinding doet, dan zou ik enige coulance verwachten. Dit zijn wel exorbitante bedragen. Die € 1.500,- waar komen deze dan ineens vandaan?
Laat ik zeggen dat ik weet dat de Fair Use Policy van telfort 2,5GB is en dat ik daar toch al gauw de helft van gebruik heb, ik reis veel in de trein en kijk graag streams op de telefoon.

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-11-2022
Atratus schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:57:
[...]

Die kosten zijn wel bekend... helaas staan ze ergens achter in de website verstopt met kleine lettertjes. Netjes is het zeker niet.

• xs221
grannymark schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:58:
Uit persoonlijke ervaringen kan ik je vertellen dat je niet de eerste bent ;).

Wat je moet doen is simpel, ga terug naar de winkel en spreek de medewerker aan op zijn fout. Zeg letterlijk tegen hem dat hij in CCBS (hun systeem) een LOG moet aanmaken en op die LOG een klacht moet aanmaken. De medewerker weet dan wat hij moet doen, de klantenservice en de backoffice worden hiermee op de hoogte gesteld van het probleem.

Dat heeft twee voordelen:
1. Backoffice plaatst altijd direct een terugkoppeling met de betreffende filiaalmanager bij een escalatie = Verkoper die die fout heeft gemaakt krijgt gigantisch op zijn donder.
2. Via deze weg wordt je het snelste geholpen.

In 99% van de gevallen krijg je je geld terug, waarschijnlijk wel pas nadat het al afgeschreven is!
Klinkt specifiek, en hulpzaam, ga ik zeker proberen als ik niet verder kom met de klantenservice of in de winkel.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Iperf

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:02

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Werd hierboven al genoemd door Antonyjeweet en daar haak ik zelf ook nog even op in. Schrijf voor jezelf ook op wat er exact is voorgevallen en zo uitgebreid mogelijk. Gesprek met de verkoper, verwachtingen/afspraken e.d. Op die manier zorg je voor wat 'rust' bij jezelf als je een en ander gaat uitleggen.

Een aangetekende brief is een goede tip, maar ga eerst het gesprek persoonlijk aan (liefst in de winkel zelf, zodat er niet verscholen kan worden achter de telefoon) en bepaal dan (of na het gesprek) of de opties die er aangeboden worden in jouw optiek fair en correct zijn.

• xs221
Ja dat heeft mijn betere helft me net ook aangeraden, gewoon alles op een rijtje zetten om het goed te brengen.

• Hammetje
xs221 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:07:
Ja dat heeft mijn betere helft me net ook aangeraden, gewoon alles op een rijtje zetten om het goed te brengen.
Alles komt goed jongen :). Geloof me, pas die manier die ik postte toe. Ik heb 2 jaar gewerkt in een Telfort winkel :). Je wilt niet weten hoe vaak deze fout gemaakt wordt!

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• xs221
grannymark schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:09:
[...]

Alles komt goed jongen :). Geloof me, pas die manier die ik postte toe. Ik heb 2 jaar gewerkt in een Telfort winkel :). Je wilt niet weten hoe vaak deze fout gemaakt wordt!
Ja dat vermoedde ik al, met die specifieke instructies:P

• SgtElPotato
grannymark schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:09:
[...]

Je zou Telfort bijna aanraden om een speciale training te maken die dit soort fouten voorkomt.

• Hammetje
SgtElPotato schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:12:
[...]

Je zou Telfort bijna aanraden om een speciale training te maken die dit soort fouten voorkomt.
Absoluut, ben het met je eens!

• navlim
Denk niet dat ze dit zullen doen, er zijn ook mensen die gewoon braaf betalen en dat is alleen maar in het voordeel van telfort.

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Even samengevat. Je hebt een nieuw abonnement afgesloten (zonder nb) bij Telfort icm galaxy s2. Dit heb je in de Telfort winkel afgesloten? Je hebt het contract getekend. Wat staat er als startdatum op je contract?

In principe zal de startdatum dezelfde dag zijn als dat je hem hebt afgesloten. Dan heb je gelijk de bundel van je abonnement. Als je startdatum in de toekomst ligt heb je in principe een 0 euro - contract.

Je zou natuurlijk morgen ff kunnen bellen om op heldering te vragen. Het best is wel om ff langs te winkel te gaan omdat je het daar hebt afgesloten. Mocht je er in de winkel niet uitkomen dan kunnen ze voor je een klacht aanmaken en dan zal vanuit het hoofdkantoor van Telfort je klacht worden afgehandeld.

Advies: Blijf beleefd dan wordt je het best geholpen. Ik denk dat ze wel begrip tonen. Ik denk dat het gewoon een fout is want Telfort is hier echt niet gebaat bij! Tuurlijk krijgen ze een heleboel geld van je maar gegarandeerd dat jij Telfort verlaat en nooit meer terug komt...

Succes

• xs221
@FlasHie_FlaSh: Ingangsdatum is gewoon 8 juni, alleen staat er op het contract dus niet het Telfort Surf&Mail, maar daarmee kan ik wel de fout van de verkoper aantonen, aangezien de aanbieding die ik heb genomen (Galaxy S II voor 19,99 en per maand 19,90) alleen voor die prijs inclusief surf&mail is, zou ik deze niet genomen hebben had ik meer moeten betalen voor de telefoon.

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-05 06:27

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

170074 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:55:
Dit is ook onzin van de verkoper, het lijkt erop alsof hij je nummerbehoud niet wilde regelen; normaalgesproken kun je ook bij nummerbehoud je telefoon meteen gebruiken. (Danwel met je oude sim-kaart - indien je nieuwe telefoon simlock vrij is - danwel met je nieuwe abonnement met een tijdelijk nummer.)
Dat is onzin, ik heb zelf een tijd geleden overgeschakeld en het was absoluut 'technisch' onmogelijk om alvast mijn abonnement te gebruiken met een tijdelijk nummer. Je krijgt wel een 0-euro contract wat inhoudt dat alles wat je doet 'buiten de bundel' gaat, en daar zit een 'tijdelijk' nummer bij. Dit is volgens mij echter alleen bij nummerbehoud, zonder nummerbehoud heeft dat geen zin en als de verkoper heeft gezegd dat het gewoon allemaal in orde is dan is het zeker aan te vechten.

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

• SgtElPotato
Zeker aanvechten, alleen al omdat de verkoper zei dat het kon. En je gaat er vanuit dat ze in de Telfort winkel toch wel weten waar ze over praten, en dat het klopt wat ze zeggen.

Mocht het een fout in de administratie zijn daar, dreigen met je abbo opzeggen, misschien sleep je er nog wel een paar gratis maandjes gebruik uit!

• FlasHie_FlaSh
xs221 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:34:
@FlasHie_FlaSh: Ingangsdatum is gewoon 8 juni, alleen staat er op het contract dus niet het Telfort Surf&Mail, maar daarmee kan ik wel de fout van de verkoper aantonen, aangezien de aanbieding die ik heb genomen (Galaxy S II voor 19,99 en per maand 19,90) alleen voor die prijs inclusief surf&mail is, zou ik deze niet genomen hebben had ik meer moeten betalen voor de telefoon.
als het goed is heb je telfort 300min 2jaar (icm surf&mail). dan klopt het dat je €19,99 voor de S2 moet betalen.

ik denk dat de verkoper bij de aanvraag surfmail vergeten is aan te vinken. om die reden zou ik langs te winkel terug gaan en niet het telfort hoofdkantoor bellen. de verkoper zou het niet terug kunnen draaien voor je. hij zou zijn manager moeten inschakelen of een klacht moeten aanmaken en dan zal het hoofdkantoor dit voor je afhandelen. maar het is van belang dat je het in de winkel laat regelen want dan kunnen ze erbij vermelden dat ze een fout hebben gemaakt.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:23

Yucko

One clown to rule them all !

Goh, heb iets soortgelijks gehad :) (destijds bij afsluiten abo icm SE X10)

Mijn contract zei ingangsdatum 26-6-2010, maar op 'Mijn Telfort' stond 26-7-2010. En natuurlijk zijn ze bij de facturatie uitgegaan van 26-7 waardoor alles tussen 26-6 en 26-7 als 'buiten bundel' gezien werd.

Nadat ik aan de telefoon alles uitgelegd had, werd mij gezegd om kopie van contract op te sturen ter controle en dan zou het teveel in rekening gebrachte bedrag gecrediteerd worden. Omdat ze de ingangsdatum niet terug konden zetten naar 26-6-2010 zat ik een maand langer aan het abo vast en hebben ze een extra maandbedrag gecrediteerd. Al met al netjes opgelost.

. iPhone X Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB

• thamoosio
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-09-2018

thamoosio

Ja-haaaaaa

Hoe is dit afgelopen? Al gebeld?

Bij voorbaat sorry..

• Anoniem: 16536
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ja inderdaad, mooi verhaal posten en dan wegblijven :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
waarschijnlijk opgelost..

je weet hoe mensen zijn.. als er problemen zijn hoor je ze maar als het goed gaat niet :-)

• xs221
Het heeft wat langer geduurd, maar vandaag te horen gekregen dat de verkoper bij het afsluiten van mijn contract het Surf&Mail niet had aangesloten. De reden dat er op de 15de wel een Surf&Mail werd toegevoegd is omdat het hoofdkantoor al doorhad dat met mijn prijs combo het er wel bij moest zitten en het abbo dus gewijzigd hadden. De kosten worden allemaal kwijtgescholden.

Het is alleen wel echt belachelijk dat niemand mij even gemaild of gebeld heeft want als ze het door hebben op de 15de verwacht je toch wel even een berichtje van: Hey, schrik niet je kosten worden verholpen, maar zoals iemand al zei in dit topic er zijn ook mensen die gewoon betalen...

Super bedankt voor alle reacties, is net wat je even nodig hebt als je je zo kapot schrikt!

[Voor 6% gewijzigd door xs221 op 20-06-2011 16:14]

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 31-05 23:44
400 mb in 2 dagen? Wat doe jij in godsnaam met je telefoon? :+

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

400millibit jaag je er zo doorheen hoor ;)
En anders misschien tethering?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• navlim
Mooie flater van Telfort, maar gelukkig voor jou dat ze de kosten hebben kwijtgescholden.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

BPP schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:31:
400 mb in 2 dagen? Wat doe jij in godsnaam met je telefoon? :+
Met een beetje online radio luisteren kom je daar zo aan hoor.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:13
navlim schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:45:
Mooie flater van Telfort, maar gelukkig voor jou dat ze de kosten hebben kwijtgescholden.
Net zo goed een flater van de TS. Tenminste ik mag toch aannemen dat je eerst doorleest voordat je het contract tekent en dan was je er in de winkel al achter gekomen.

Signature afgekeurd door Evanescent

• navlim
Kalua schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:52:
[...]

Net zo goed een flater van de TS. Tenminste ik mag toch aannemen dat je eerst doorleest voordat je het contract tekent en dan was je er in de winkel al achter gekomen.
Je mag als consument toch ook aannemen dat de verkoper zijn werk gewoon goed doet?

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Wat blijven de Nederlandse telco's toch een ongelofelijke pauperbedrijven :)

• Kalua
navlim schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:57:
[...]

Je mag als consument toch ook aannemen dat de verkoper zijn werk gewoon goed doet?
Zolang er mensen staan kunnen er fouten gemaakt worden, dus ik vind niet dat je zomaar vanuit kunt gaan dat altijd alles maar goed is, zeker niet als je er voor moet tekenen. Telfort neemt hier zelf de schuld op zich, maar die hadden net zo goed kunnen zeggen: pech gehad je hebt voor dit getekend.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:27
Kalua schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:12:
[...]

Zolang er mensen staan kunnen er fouten gemaakt worden, dus ik vind niet dat je zomaar vanuit kunt gaan dat altijd alles maar goed is, zeker niet als je er voor moet tekenen. Telfort neemt hier zelf de schuld op zich, maar die hadden net zo goed kunnen zeggen: pech gehad je hebt voor dit getekend.
Hij zegt toch net dat hij getekend heeft voor een abo MET surf&mail :?

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-05 21:06

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Raven schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:41:
400millibit jaag je er zo doorheen hoor ;)
En anders misschien tethering?
offtopic:
Als we dan toch aan het mierencopuleren zijn: Ik wil jou wel eens 0,4 bit zien verwerken.

Sign here against sigs

• Kalua
RedHat schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:13:
[...]

Hij zegt toch net dat hij getekend heeft voor een abo MET surf&mail :?
zie:
xs221 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:34:
Op het contract staat het dus niet. Hij heeft zelf dus ook niet gekeken waarvoor hij getekend heeft.

Anoniem: 110895

Kalua schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:25:
[...]

zie:

[...]

Op het contract staat het dus niet. Hij heeft zelf dus ook niet gekeken waarvoor hij getekend heeft.
Bij mij bij KPN ook wel eens fout gegaan.
In de winkel stond op de bon wel eindeloos online inclusief de extra toestel korting, maar contract hadden ze soms online gedaan.
Gelukkig deed KPN daar totaal niet moeilijk over en hebben ze ook mijn hoge kosten weggescholde.
Ik had mijn contract niet eens bij KPN zelf afgesloten, maar bij Belcompany.

• Anoniem: 159816
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Deze info staat toch gewoon op de contract bevestiging? Hier in ieder geval wel met net nieuw abbo van Telfort via Belsimpel.nl. Staat zelfs meerdere keren vermeld.

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:08
JvS schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:18:
[...]

Met een beetje online radio luisteren kom je daar zo aan hoor.
Ben ik nou gek of kan je ook gewoon radio luisteren via de ether via je telefoon? Althans, dat doe ik al een jaar of 8.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-05 11:31
armageddon_2k1 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:58:
[...]

Ben ik nou gek of kan je ook gewoon radio luisteren via de ether via je telefoon? Althans, dat doe ik al een jaar of 8.
Dat kan, op een groot aantal telefoons, inderdaad. Alleen de ontvangst in bv de trein is niet altijd even goed (en de frequentie wil nog wel eens wisselen tijdens de treinreis). Daarnaast, er zijn genoeg zenders niet te ontvangen via de ether.

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-04 13:34

iLikeNoobies

With Big Boobies

En meestal zit de ontvanger van de radio ingebouwd in de standaard meegeleverde headset. Zonder headset, geen radio

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee