• kevinwb
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-04-2019
Hallo leden,

Ik zag op de website van Kijkshop dat er een ILC Tablet 7 inch voor €100,- te koop is.
Graag zou ik van jullie willen weten of dit een leuke tablet is voor deze prijs en of jullie pluspunten tegenover de Yarvik aanbieding van de Media Markt en de Archos Home Tablet v2 7" 8 gb weten te vinden.
En loopt Angry Birds goed op deze tablet?
Zou iemand evt een review kunnen plaatsen?

Alvast bedankt!

Gr. Kevin

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 14:03

freddyathlon

McLaren Mercedes

Zijn er via google geen reviews te vinden van deze tablet?

Apple iPhone 14 Pro Max  Macbook Air M1 2020 ○ Renault Clio Limited Edition 2019 ○ Renault Kadjar 2019 Black Edition

• RobbieDee
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-12-2016

RobbieDee

Buuf waar ben je

Mijn Buuf heeft er 1. Ik wist niet dat ze gek op Gadgets was. Wat is de vraag?

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05-02-2022
De ILC van de kijkshop is voor 99% gelijk aan de Fview van Intertoys en de (laatste) Tomtec van Bart Smit.
Alledrie de tablets hebben ook een gedeeld support forum en voor alledrie is (vrijwel) dezelfde firmware te gebruiken: http://www.tabletsupport.eu/

Met name van de Fview zijn genoeg gebruikerservaringen te vinden op het forum.

En om alvast antwoord te geven op 1 van de vragen; Angry Birds is eigenlijk niet te spelen. Als je de achtergronden uit zet zijn de eerste paar levels nog wel te doen, maar zodra het veld groter wordt krijg je last van lagging.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobbieDee

RobbieDee

Buuf waar ben je

Chemist schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 13:20:
De ILC van de kijkshop is voor 99% gelijk aan de Fview van Intertoys en de (laatste) Tomtec van Bart Smit.
Alledrie de tablets hebben ook een gedeeld support forum en voor alledrie is (vrijwel) dezelfde firmware te gebruiken: http://www.tabletsupport.eu/

En om alvast antwoord te geven op 1 van de vragen; Angry Birds is eigenlijk niet te spelen. Als je de achtergronden uit zet zijn de eerste paar levels nog wel te doen, maar zodra het veld groter wordt krijg je last van lagging.
Bedankt voor de link naar die SupportShop in BE. Forum is erg vriendelijk. Defecte USB Dongle gaan ze vervangen nadat ik op het forum schreef dat die van mijn Buuf OOK stuk is.

Angry Birds kreeg ik te pakken via Android Apps Market nadat ik de 06 van mijn Nokia had geregistreerd bij Google. De foutmeldingen dat je geen Android telefoon hebt zijn tamelijk verwarrend lees ik :*)

Maar om in te gaan op de TS waarom ik voor een Android 2.2. zou gaan en de Yarek zou laten liggen is vanwege Android 2.1. Die biedt geen Flash ondersteuning en geen Apps Market. Nu kan de echte Tweaker natuurlijk alles zelf Flashen maar gezien de hoeveelheid meldingen over mislukte ROM flashes en zelfs problemen van mensen die wel een Android met Apps Market hebben en het toch niet zelf aan de praat krijgen lijkt mijn advies aan Buuf voor Android 2.2 de juiste. Verder speelt geld een rol. Voor 100 Euri heb je een 7 inch van Bart, Intertoys of de Kijkshop. Allemaal 2.2. Voor meer geld, soms zelfs voor veel meer geld heb je en 7 inch met snellere hardware en meer interfaces (HDMI bijvoorbeeld). Ik zou geen geld uitgeven voor een ding van 300 Pleuro's als er 2.1 op zit. 10 inch zou ik ook niet kopen want het is te groot. Alleen als je ook een Audi of een BMW rijdt past dit bij je stijl en dan koop je de Apple ;)

Ik vind (maar heb geen referentie) dat Angry Birds best te spelen is maar mijn zoon klaagt. Ik heb links dat wieltje gezien maar kan alleen geluid uitzetten. Hoe precies zet ik "achtergronden uit"?

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:51
Ik heb hem vandaag gehaald. Binnenkort meer.

• RobbieDee

RobbieDee

Buuf waar ben je

Chemist schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 13:20:

Goeie supportlink en supportdesk. Zaterdag melde ik op Het Forum Daar dat de USB dongel stuk was :|
Binnen een uur reageerde de webmaster dat ik wat moest opsturen (kassabon en mijn adres). Nog voordat het zondag was wist ik dat er deze week een nieuwe in de bus zou liggen. Vandaag ontvangen en hij doet het :)

[Voor 13% gewijzigd door RobbieDee op 23-06-2011 23:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:51
Hier: http://techknow.freeforum...id-honeycombmod-f112.html word wel stevig geknutseld aan roms voor deze tablet. Heb nu versie 6 er op staan, moet zeggen dat hij op een aantal punten zeker wel vlotter reageert. Hoef je verder niets voor te doen, op de sd kaart zetten en tablet weer aanzetten. Firmware begint dan direct te installeren.

Verder is het gewoon waar voor je geld. Cheap-ass behuizing. Met name goed te zien bij de ingang voor bijv de micro sd kaart. Scherm is resistief, hier word je wel goed opmerkzaam op gemaakt door een papier met waarschuwing bovenin de doos. Hierop staat dat het scherm beter reageert door je nagel te gebruiken. Voor het scherm word heel netjes ook een stylus meegeleverd. Deze kan helaas niet ergens in de behuizing.

Anoniem: 378691

jip_86 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 00:58:
Hier: http://techknow.freeforum...id-honeycombmod-f112.html word wel stevig geknutseld aan roms voor deze tablet. Heb nu versie 6 er op staan, moet zeggen dat hij op een aantal punten zeker wel vlotter reageert. Hoef je verder niets voor te doen, op de sd kaart zetten en tablet weer aanzetten. Firmware begint dan direct te installeren.

Verder is het gewoon waar voor je geld. Cheap-ass behuizing. Met name goed te zien bij de ingang voor bijv de micro sd kaart. Scherm is resistief, hier word je wel goed opmerkzaam op gemaakt door een papier met waarschuwing bovenin de doos. Hierop staat dat het scherm beter reageert door je nagel te gebruiken. Voor het scherm word heel netjes ook een stylus meegeleverd. Deze kan helaas niet ergens in de behuizing.
Klopt de resolutie van 800*480?
En hoe is de batterij duur?
kan ik er mee in de trein stappen en 2 uur film kijken?

• jurgen36
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-02 10:31
Voor dit soort dingen kun je terecht in Vraag & Aanbod , niet in dit forum.

[Voor 75% gewijzigd door janvanduschoten op 28-07-2011 14:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Yarvik heeft ook een goede tablet van 99 euro

Met 1 Ghz proc, android 2.3 , waar Waarschijnlojk angry birds wel normaal is op te spelen.

http://www.alternate-b2b....-PC/Yarvik/TAB211/567798/

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
http://www.alternate-b2b....S&l1=Tablet-PC&l2=Tablets

Nog een Yarvik tablet, 8 inch , met betere scherm resolutie en betere webcam . 2 Micro sd slots

Wel android 2 . 2 en kleinere accu ( tegen over de yarvik tab 211 )

Review staat op youtube.

[Voor 8% gewijzigd door PCSO op 04-08-2011 21:37]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee