Chemist schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 13:20:
De ILC van de kijkshop is voor 99% gelijk aan de Fview van Intertoys en de (laatste) Tomtec van Bart Smit.
Alledrie de tablets hebben ook een gedeeld support forum en voor alledrie is (vrijwel) dezelfde firmware te gebruiken:
http://www.tabletsupport.eu/
Met name van de Fview zijn genoeg gebruikerservaringen te vinden op het forum.
En om alvast antwoord te geven op 1 van de vragen; Angry Birds is eigenlijk niet te spelen. Als je de achtergronden uit zet zijn de eerste paar levels nog wel te doen, maar zodra het veld groter wordt krijg je last van lagging.
Bedankt voor de link naar die SupportShop in BE. Forum is erg vriendelijk. Defecte USB Dongle gaan ze vervangen nadat ik op het forum schreef dat die van mijn Buuf OOK stuk is.
Angry Birds kreeg ik te pakken via Android Apps Market nadat ik
de 06 van mijn Nokia had geregistreerd bij Google. De foutmeldingen dat je geen Android telefoon hebt zijn tamelijk verwarrend lees ik
Maar om in te gaan op de TS waarom ik voor een Android 2.2. zou gaan en de Yarek zou laten liggen is vanwege Android 2.1. Die biedt geen Flash ondersteuning en geen Apps Market. Nu kan de echte Tweaker natuurlijk alles zelf Flashen maar gezien de hoeveelheid meldingen over mislukte ROM flashes en zelfs problemen van mensen die wel een Android met Apps Market hebben en het toch niet zelf aan de praat krijgen lijkt mijn advies aan Buuf voor Android 2.2 de juiste. Verder speelt geld een rol. Voor 100 Euri heb je een 7 inch van Bart, Intertoys of de Kijkshop. Allemaal 2.2. Voor meer geld, soms zelfs voor veel meer geld heb je en 7 inch met snellere hardware en meer interfaces (HDMI bijvoorbeeld). Ik zou geen geld uitgeven voor een ding van 300 Pleuro's als er 2.1 op zit. 10 inch zou ik ook niet kopen want het is te groot. Alleen als je ook een Audi of een BMW rijdt past dit bij je stijl en dan koop je de Apple
Ik vind (maar heb geen referentie) dat Angry Birds best te spelen is maar mijn zoon klaagt. Ik heb links dat wieltje gezien maar kan alleen geluid uitzetten. Hoe precies zet ik "achtergronden uit"?