bij virtualhideout zie ik nogal vaak een aopen kast. is zo'n kast nou erg geschikt om mee te gaan casemodden?
je zult 'm wel een beetje moeten modden zelfs voordat het een goede kast is...
kwam ik iets te laat achter..
zijpanelen moeten helemaaal naar achter geschoven worden om ze er af te halen, ipv 5cm ofzo zoals bij normale kasten. vrij brak.
verder is alles netjes afgewerkt en is ie lekker ruim. dat zijn twee handige eigenschappen wil je gaan case-modden.
kwam ik iets te laat achter..
zijpanelen moeten helemaaal naar achter geschoven worden om ze er af te halen, ipv 5cm ofzo zoals bij normale kasten. vrij brak.
verder is alles netjes afgewerkt en is ie lekker ruim. dat zijn twee handige eigenschappen wil je gaan case-modden.
Verwijderd
Als je wilt gaan modden kun je beter een Inwin kast nemen. Ze zijn goedkoper en volgens mij met zo'n beetje alle soorten voedingen te krijgen die er maar zijn. De panelen van de bigtower van Inwin zijn ook wat relaxter dan die van Aopen.
Ik zou achteraf ook gaan voor een Antec kast (of look alike
). De voeding van mijn A-Open maakt wat veel lawaai, dus moet ik die fan maar vervangen. Vervolgens is het gaat naar boven vrij klein, zit al snel vol met kabels. Zoals al is vermeld zijn die zijpanelen minder, en je moet ook nog eerst de bovenkant eraf halen voordat je de zijpanelen kan losschuiven.
Wel een goede kwaliteit voor de rest, en redelijk ruim.
Wel een goede kwaliteit voor de rest, en redelijk ruim.
Antecs zijn zeker zeer geschikt, maar ik had zelf eigenlijk weinig te kiezen.
Keb nu een enlight kastje. Is ook om over naar huis te schrijven. Zijn wel aardig te modden en vooral snel in en uit elkaar te halen.
Keb nu een enlight kastje. Is ook om over naar huis te schrijven. Zijn wel aardig te modden en vooral snel in en uit elkaar te halen.
ja hij is zeker geschikt;
je kan dremelen mooie airduckts maken etc
je kan dremelen mooie airduckts maken etc
Audi A8 W12 6.0
Pagina: 1