Toon posts:

[Win7][Service] Geen wachtwoord op gebruiker

Pagina: 1
Acties:

• ed800
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 14:47
Ik heb Tversity geïnstalleerd om heel eenvoud vanaf van mijn PS3 de films op mijn PC te bekijken,
na wat "gerommel" heb ik dit allemaal aan de praat gekregen behalve één ding :
De service van Tversity moet onder een administrator account starten, zolang ik een wachtwoord op mijn account zet werkt het maar als ik mijn wachtwoord verwijder(En ook het wachtwoord verwijder in het service menu) kan hij ineens niet meer aanmelden.
Het vreemde is dat het service menu(services.msc) wel gewoon een leeg veld accepteert als wachtwoord.
Mijn vraag is nu, hoe kan ik de Tversity service toch op laten starten onder mijn eigen account zonder er een wachtwoord op te zetten? Of ben ik nu verplicht een extra profiel aan te maken?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-04 13:15
Mijn eerste vraag: waarom wil je geen wachtwoord op je account hebben?

Desktop | Server | Laptop

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het hoeft dus niet jouw account te zijn, maar een serviceaccount met een wachtwoord.

De rest kun je dan met de opties gegeven in http://social.technet.mic...39-4aef-85e4-d859a71648d3 afhandelen (verbergen van de account in het logon screen en lid maken van de benodigde groepen om de juiste werking te garanderen).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• ed800
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 14:47
@Rupie
Omdat ik de enige ben die deze PC gebruikt, het handigst zou natuurlijk zijn om op een standaard account te draaien en het admin account af te sluiten, maar ik ben nu eenmaal lui.

@Alt-92 Werkt perfect, dankjewel !

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee