Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Win7][Service] Geen wachtwoord op gebruiker

Pagina: 1
Acties:

• ed800
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-11 18:27
Ik heb Tversity geïnstalleerd om heel eenvoud vanaf van mijn PS3 de films op mijn PC te bekijken,
na wat "gerommel" heb ik dit allemaal aan de praat gekregen behalve één ding :
De service van Tversity moet onder een administrator account starten, zolang ik een wachtwoord op mijn account zet werkt het maar als ik mijn wachtwoord verwijder(En ook het wachtwoord verwijder in het service menu) kan hij ineens niet meer aanmelden.
Het vreemde is dat het service menu(services.msc) wel gewoon een leeg veld accepteert als wachtwoord.
Mijn vraag is nu, hoe kan ik de Tversity service toch op laten starten onder mijn eigen account zonder er een wachtwoord op te zetten? Of ben ik nu verplicht een extra profiel aan te maken?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Mijn eerste vraag: waarom wil je geen wachtwoord op je account hebben?

Desktop | Server | Laptop

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het hoeft dus niet jouw account te zijn, maar een serviceaccount met een wachtwoord.

De rest kun je dan met de opties gegeven in http://social.technet.mic...39-4aef-85e4-d859a71648d3 afhandelen (verbergen van de account in het logon screen en lid maken van de benodigde groepen om de juiste werking te garanderen).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• ed800
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-11 18:27
@Rupie
Omdat ik de enige ben die deze PC gebruikt, het handigst zou natuurlijk zijn om op een standaard account te draaien en het admin account af te sluiten, maar ik ben nu eenmaal lui.

@Alt-92 Werkt perfect, dankjewel !