Toon posts:

Goede betaal headphone voor op reis

Pagina: 1
Acties:
  • 956 views

Anoniem: 411143

Topicstarter
Hi,

Ik ben opzoek naar een goede betaalbare koptelefoon (50-100) voor op reis en onderweg. Ik zat eerst te denken aan de beats by dre Solo HD, maar deze vond ik toch aan de dure kant (150 euro). Is deze hoofdtelefoon echt zijn geld waard of zijn er ook goedkopere headphones die uitstekend fungeren? Ik heb namelijk het idee dat je voor de naam betaald en niet zo zeer alleen voor de kwaliteit.

Ik ben op zoek naar een niet al te zware headphone voor over mijn oren.

Hebben jullie tips of ervaringen met goede?

Hoor het graag,

Groet.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 12:27

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-05 12:07
Waarom wil je per se een over-ear? Het is natuurlijk veel comfortabeler en als je een goed (lees: duur) model hebt geeft het ook beter geluid, maar naar mijn idee wegen die voordelen niet op tegen het extra sleepwerk wat je doet met die dingen onderweg.

Ik heb zelf voor onderweg de in-ear Sennheiser CX-400. Uitstekend geluid en sluit goed af.
Thuis gebruik ik de Bose Quietcomfort 15. Die is ook geschikt (ontworpen, zelfs) voor op reis, maar valt wel wat buiten je budget. Naar mijn idee ook nog steeds te bulky.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:11

Touchdomex

Meisje!

Wat luister je en wat bedoel je met op reis en onderweg? Is op reis in het vliegtuig? Met de auto? Op de fiets? Op een ander vervoersmiddel?

Geef eens wat meer informatie wat je zou willen en wat je ermee wilt gaan doen. Ook is het redelijk handig om aan te geven wat je luistert, waarmee je luistert, wat je nog meer ermee zou willen doen, wat voor geluid zou je willen in een koptelefoon en wat heb je hiervoor gehad?

Waar je bij het aansluiten op een telefoon/tablet/mp3speler/laptop met een grotere koptelefoon rekening moet houden is de impedantie... Die is hoger bij een grotere koptelefoon waardoor je dus nooit een echt optimale klank kan krijgen...

Persoonlijk zou ik gaan voor een zoals ik overal al vaker noem een Koss PortaPro of een Sennheiser PX100(II) Goedkoop (beneden de 50 euro) belachelijk stevige bouw, opvouwbaar, ontzettend goed zitcomfort en een bijzonder goede geluidskwaliteit!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Anoniem: 411143 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:26:
beats by dre Solo HD
...
Is deze hoofdtelefoon echt zijn geld waard?
Nee, beats by dre is verschrikkelijk duur voor wat je krijgt. Je betaalt voor het merkje.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lijkt me zaak om eerst daar even te kijken inderdaad. Vervolgens kun je op zoek gaan naar reviews en je eisen daar tegen afwegen. Mocht je er dan nog niet uitkomen kun je een topic openen, maar dan verwachten we wel dat je specifieke vragen stelt. Omdat een topic op deze manier nogal voorbarig is, gaat het op slot. Mocht je het weer willen proberen, dit soort accessoires horen thuis in het Mobile-gedeelte op GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee