Beste Forumleden,
Sinds kort (1 week geleden) heb ik een game PC aangeschaft. Deze is echt alleen voor het gamen bestemd.
Ik ben namelijk ontzettend gek van de games Arma 2 en Arma 2 OA.
Helaas draaide deze games alleen op de laagste instellingen mijn laptop en wou een PC die deze gruwlijke games op volle/max instellingen kon draaien.
Met behulp van deze site (best-buy-guide) en veel advies van winkels heb ik uiteindelijk mijn beslissing gemaakt en op de site van Alternate een PC in elkaar gezet.
Voor de rest heb ik eigenlijk weinig verstand van computers.
Nu zit ik met het volgende probleem:
Als ik Arma 2 of OA op very high speel gaat ie alsnog renderen, laggen, framelag, beeld vertraagd bij draaien, wordt blurry, delen in het spel laden langzaam. Beeld blijft hangen.
Multiplayer is al helemaal niet te spelen, (en ik heb 80mb fiberpower!!)
Soms lag ik zo erg, dan hoor ik geluid, maar mijn beeld niks doet.
Hoe je het ook wil noemen, het is niet naar wens!!! Ik word er gek van!
Op mijn laptop van 3jaar oud (een Acer Aspire 8930g) kan ik deze game gewoon op minimale instellingen draaien, maar hij loopt!
Ik baal er nu van dat ik zo veel geld heb uitgegeven voor een PC die deze game nog steeds niet goed kan draaien. En dat terwijl andere mensen geen probleem hebben met een veel mindere PC?
Er lijkt niks aan de hand wat betreft schade ofzo, het is allemaal splinter nieuw en heb verder nergens problemen mee. Een crossfire van HD 6970 zou genoeg moeten zijn dacht ik?
Ik dacht namelijk ook dat een crossfire van deze HD6970 kaarten beter zou zijn dan bijv. 1x HD 6990 of 1xGTX 590. Vooral omdat deze naar horen/zeggen nog veel last hadden van hoge tempraturen?
Anyway..
Ik kan nergens iets vinden om dit op te lossen en heb er gewoonweg geen verstand van.
Alternate zegt dat alles goed werkt, laatste driver geupdate. enz...
Ik heb zelf al in dat ATI conficuratie scherm zitten frutselen om het beter te krijgen, maar geen resultaat.
Iemand die mij hiermee kan helpen? Wat moet ik doen?
Dit zijn de specs;
Processor: Intel i7-2600K
Moederbord: ASUS P8P67 Deluxe -=Rev.3.0=-
Werkgeheugen: 16GB (4x4GB Kingston Value RAM 1333Mhz)
1ste harde schrijf: 120GB SSD Vertex 2
2de harde schrijf: 1TB Western Digital Black
Videokaarten: 2x Club 3D HD6970 (crossfire)
Voeding: Club 3D CSP-X1000CB
Behuizing: Antec Twelve hunderd V3
Besturing: Windows 7 64bit
Toetsenbord: Logitech G110
Muis: Logitech MX518
Beeldscherm: Samsung SyncMaster P2770HD (27inch)
Totaal kosten plaatje: € 2500,-
Groeten Madman
Sinds kort (1 week geleden) heb ik een game PC aangeschaft. Deze is echt alleen voor het gamen bestemd.
Ik ben namelijk ontzettend gek van de games Arma 2 en Arma 2 OA.
Helaas draaide deze games alleen op de laagste instellingen mijn laptop en wou een PC die deze gruwlijke games op volle/max instellingen kon draaien.
Met behulp van deze site (best-buy-guide) en veel advies van winkels heb ik uiteindelijk mijn beslissing gemaakt en op de site van Alternate een PC in elkaar gezet.
Voor de rest heb ik eigenlijk weinig verstand van computers.
Nu zit ik met het volgende probleem:
Als ik Arma 2 of OA op very high speel gaat ie alsnog renderen, laggen, framelag, beeld vertraagd bij draaien, wordt blurry, delen in het spel laden langzaam. Beeld blijft hangen.
Multiplayer is al helemaal niet te spelen, (en ik heb 80mb fiberpower!!)
Soms lag ik zo erg, dan hoor ik geluid, maar mijn beeld niks doet.
Hoe je het ook wil noemen, het is niet naar wens!!! Ik word er gek van!
Op mijn laptop van 3jaar oud (een Acer Aspire 8930g) kan ik deze game gewoon op minimale instellingen draaien, maar hij loopt!
Ik baal er nu van dat ik zo veel geld heb uitgegeven voor een PC die deze game nog steeds niet goed kan draaien. En dat terwijl andere mensen geen probleem hebben met een veel mindere PC?
Er lijkt niks aan de hand wat betreft schade ofzo, het is allemaal splinter nieuw en heb verder nergens problemen mee. Een crossfire van HD 6970 zou genoeg moeten zijn dacht ik?
Ik dacht namelijk ook dat een crossfire van deze HD6970 kaarten beter zou zijn dan bijv. 1x HD 6990 of 1xGTX 590. Vooral omdat deze naar horen/zeggen nog veel last hadden van hoge tempraturen?
Anyway..
Ik kan nergens iets vinden om dit op te lossen en heb er gewoonweg geen verstand van.
Alternate zegt dat alles goed werkt, laatste driver geupdate. enz...
Ik heb zelf al in dat ATI conficuratie scherm zitten frutselen om het beter te krijgen, maar geen resultaat.
Iemand die mij hiermee kan helpen? Wat moet ik doen?

Dit zijn de specs;
Processor: Intel i7-2600K
Moederbord: ASUS P8P67 Deluxe -=Rev.3.0=-
Werkgeheugen: 16GB (4x4GB Kingston Value RAM 1333Mhz)
1ste harde schrijf: 120GB SSD Vertex 2
2de harde schrijf: 1TB Western Digital Black
Videokaarten: 2x Club 3D HD6970 (crossfire)
Voeding: Club 3D CSP-X1000CB
Behuizing: Antec Twelve hunderd V3
Besturing: Windows 7 64bit
Toetsenbord: Logitech G110
Muis: Logitech MX518
Beeldscherm: Samsung SyncMaster P2770HD (27inch)
Totaal kosten plaatje: € 2500,-

Groeten Madman