• arnhoe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-04 10:56
Beste Lezers,

Ik heb in het verleden al eens een topic geplaatst, ik heb mijn scherm vervolgens opgestuurd naar Samsung en die sturen het door naar ComServe. Nu heeft de klantenservice mij redelijk geholpen maar ik zit nog steeds met hetzelfde probleem ondanks dat ze het scherm tot driemaal hebben vervangen, en dan gaat het om de “beeldbuis” niet de gehele monitor.

Jammer genoeg is het probleem niet verholpen. Ik heb twee keer de BX2450, het ene scherm is gewoon perfect en het andere scherm beschikt over een rode gloed, nu hebben ze tijdens de 4de reparatie, de samsung hoofd van monitoren of dergelijke er bijgehaald en ze vonden geen rode gloed bij het openen van Word, Paint en Internet Explorer……….

Zo werd er mij verteld om het rode in de settings minder te maken op die manier zal het dan niet meer opvallen, dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar goed ik zit ook met mijn handen in mijn haar, want wat kan ik doen als ze mij vertellen dat de “experts” geen probleem vinden.

Nu komt dus nog een probleem, als ik het rood op 31/50 zet, en ik scroll met een redelijke snelheid op http://www.tek-9.org/foru.../fast_cup_cod4-76789.html, dan worden de balkjes van de answers rood, om duidelijk te zijn welk balkje rood word. http://img121.imageshack.us/img121/3075/naamloosqi.png. Dit zelfde geld op alle grijze balkjes van http://www.sk-gaming.com/

Overigens, zodra rood op 50/50 staat dan veranderd die comment niet in rood, maar toch zie je een bepaalde wazigheid die je niet ziet op het goede scherm.

Ik wil dus vragen, hoe ik dit op een fatsoenlijke manier kan oplossen met Samsung/Comserve, om hun dus te forceren tot het sturen van een nieuwe monitor, ik heb thuis van alles geprobeerd om te bekijken of het dus aan mij ligt, van het omwisselen van videokaarten (aangezien ik crossfire heb) tot gebruiken van één videokaart. PC formateren, nieuwe, verschillende drivers… de settings komen natuurlijk overeen met de schermen.

• arnhoe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-04 10:56
Anyone?

Anoniem: 132995

Wellicht kun je als harde bewijs een foto/filmpje van de twee monitoren maken om aan te tonen dat er wel degelijk een rode gloed aanwezig is. Bij dit soort zaken wordt het al gauw een JA/NEE verhaal tussen de fabrikant en consument.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee