Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Het verschil is, behalve een waarschijnlijke andere cooler, er niet. Als je graag extreem wilt overklokken/slechte airflow in je kast hebt moet je het niet doen, maar verder zie ik eigenlijk geen problemen.
Kijk, het is meer dat ik nu een erg stille PC heb, met passieve kaarten. Bevalt me heel erg
. Daarom heb ik die cyclone uitgezocht, (44dB). Maar ik ga idd niet (ver) overklokken oid.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
De Cyclone is toch wel wat beter, hoeveel heb je er voor betaald?
Kunnen ze je niet een betere HD6850 leveren?
Kunnen ze je niet een betere HD6850 leveren?
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
De Cyclone koeler is een zeer efficiënte koeler idd maar als ik de andere koeler zo zie zal er qua koelcapaciteit weinig verschil tussen de twee zitten. Beide een even groot koel oppervlak, twee heatpipes, en met een gelijke fan. Alleen de manier van luchtstroom verschilt tegenover de cyclone koeler omdat deze een ronde vorm heeft en geen kap. Je kan proberen om een betere kaart te krijgen maar omdat ook de medewerkers van afuture tweakers zijn zullen ze dit topic misschien wel gespot hebben en dan kan je raden dat, dat niet doorgaat
Maar goed je kan het altijd proberen, de andere kaart is in ieder geval wel een goed alternatief, hardware matig zal de kaart op de koeler na waarschijnlijk weinig verschillen 

Lijkt me dat dit er toch weinig toe doet, sterker nog de publiciteit is altijd een reden om goed voor klanten te zorgen.Solid_Aapie schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:05:
Je kan proberen om een betere kaart te krijgen maar omdat ook de medewerkers van afuture tweakers zijn zullen ze dit topic misschien wel gespot hebben en dan kan je raden dat, dat niet doorgaat
Daarnaast moet Afuture.nl in dit geval een gelijkwaardig product leveren, niet één met ongeveer dezelfde prijs; de prijs is arbitrair.
Als je dus kunt uitleggen waarom je van mening bent dat de Cyclone jouw specifieke keuze was om de betere koeler, dan kan je gerust een ander model met non-reference koeler vragen.
Afuture moet helemaal niets, als ze een besteld product niet meer kunnen leveren dan zijn ze hoogstens verplicht je geld terug te geven. Maar een voorstel doen voor een ander product mag natuurlijk altijd, dit is niet verplicht en de klant mag dit uiteraard ook afwijzen en gewoon zijn geld terugvragen.Allubz schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 19:01:
Daarnaast moet Afuture.nl in dit geval een gelijkwaardig product leveren, niet één met ongeveer dezelfde prijs; de prijs is arbitrair.
Een duurdere kaart vragen mag, of je die zonder bijbetaling ook krijgt is dus maar de vraag.
[Voor 8% gewijzigd door bwerg op 16-06-2011 19:10]
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Je hebt gelijk; ik formuleerde me wat ongelukkig.
In het geval van een vervangend product moeten ze, zover ik weet, wel een gelijkwaardig product aanbieden.
Maar goed, punt blijft dat ongeacht of Afuture-medewerkers dit lezen, de TS z'n kansen gelijk blijven of mogelijk beter zijn.
In het geval van een vervangend product moeten ze, zover ik weet, wel een gelijkwaardig product aanbieden.
Maar goed, punt blijft dat ongeacht of Afuture-medewerkers dit lezen, de TS z'n kansen gelijk blijven of mogelijk beter zijn.
Ik heb al even gezocht naar vervangende kaarten. Maar aangezien ik een stille kaart wil om 3 beeldschermen aan te sturen, en rond dezelfde prijsklasse moet blijven, ben ik erg beperkt in de keuze. De Cyclone is ook de beste (van de stille) HD 6850. De Cylcone heeft me ~€150,- gekost. De andere kaart is bij Afuture €2.80 goedkoper. De andere kaarten binnen mijn eisen die iets beter zijn dan de Cylcone, zijn toch al gauw een paar tientjes duurder. Betwijfel of ze zo'n medelijden met me hebben
Afzien van de bestelling heeft ook geen zin. De Cyclone is nergens meer te verkrijgen volgens de pricewatch. Dus ik ga maar mee met Afuture en de alternatieve kaart laten opsturen.
Hopelijk heb ik hem zaterdag nog

Afzien van de bestelling heeft ook geen zin. De Cyclone is nergens meer te verkrijgen volgens de pricewatch. Dus ik ga maar mee met Afuture en de alternatieve kaart laten opsturen.
Hopelijk heb ik hem zaterdag nog

Hmm, had ik eigenlijk niet naar gekeken, omdat op H.info niet getest was. Maar goed, ziet er wel uit als een mooi kaartje, Sapphire kaarten waren over het algemeen wel stil heb ik ergens/ooit gehoord
Zal eens kijken of ze er mee in stemmen 
edit:
toch maar even gekeken hoeveel stroom dit ding slurpt. Heeft schijnbaar 2 PEG6 nodig. Dus zal wel iets meer zijn dan de Cyclone (oh wat wou ik dat ding graag...). Enfin, ik neem dat dan maar voor lief.
btw, gefeliciteerd Mask

edit:
toch maar even gekeken hoeveel stroom dit ding slurpt. Heeft schijnbaar 2 PEG6 nodig. Dus zal wel iets meer zijn dan de Cyclone (oh wat wou ik dat ding graag...). Enfin, ik neem dat dan maar voor lief.
btw, gefeliciteerd Mask

[Voor 41% gewijzigd door amas op 22-06-2011 22:58]
Pagina: 1