Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Kunnen ze je niet een betere HD6850 leveren?
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Lijkt me dat dit er toch weinig toe doet, sterker nog de publiciteit is altijd een reden om goed voor klanten te zorgen.Solid_Aapie schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:05:
Je kan proberen om een betere kaart te krijgen maar omdat ook de medewerkers van afuture tweakers zijn zullen ze dit topic misschien wel gespot hebben en dan kan je raden dat, dat niet doorgaat
Daarnaast moet Afuture.nl in dit geval een gelijkwaardig product leveren, niet één met ongeveer dezelfde prijs; de prijs is arbitrair.
Als je dus kunt uitleggen waarom je van mening bent dat de Cyclone jouw specifieke keuze was om de betere koeler, dan kan je gerust een ander model met non-reference koeler vragen.
Interesse in een custom build workstation, voor gaming, wetenschappelijke toepassingen, of puur om de stijl? Contact @ https://vogd.design
Afuture moet helemaal niets, als ze een besteld product niet meer kunnen leveren dan zijn ze hoogstens verplicht je geld terug te geven. Maar een voorstel doen voor een ander product mag natuurlijk altijd, dit is niet verplicht en de klant mag dit uiteraard ook afwijzen en gewoon zijn geld terugvragen.Allubz schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 19:01:
Daarnaast moet Afuture.nl in dit geval een gelijkwaardig product leveren, niet één met ongeveer dezelfde prijs; de prijs is arbitrair.
Een duurdere kaart vragen mag, of je die zonder bijbetaling ook krijgt is dus maar de vraag.
[ Voor 8% gewijzigd door bwerg op 16-06-2011 19:10 ]
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
In het geval van een vervangend product moeten ze, zover ik weet, wel een gelijkwaardig product aanbieden.
Maar goed, punt blijft dat ongeacht of Afuture-medewerkers dit lezen, de TS z'n kansen gelijk blijven of mogelijk beter zijn.
Interesse in een custom build workstation, voor gaming, wetenschappelijke toepassingen, of puur om de stijl? Contact @ https://vogd.design

Afzien van de bestelling heeft ook geen zin. De Cyclone is nergens meer te verkrijgen volgens de pricewatch. Dus ik ga maar mee met Afuture en de alternatieve kaart laten opsturen.
Hopelijk heb ik hem zaterdag nog
edit:
toch maar even gekeken hoeveel stroom dit ding slurpt. Heeft schijnbaar 2 PEG6 nodig. Dus zal wel iets meer zijn dan de Cyclone (oh wat wou ik dat ding graag...). Enfin, ik neem dat dan maar voor lief.
btw, gefeliciteerd Mask

[ Voor 41% gewijzigd door amas op 22-06-2011 22:58 ]