Toon posts:

DB layout veranderen (niet zien dat je acces hebt gebruikt)

Pagina: 1
Acties:
  • 706 views

• pierw
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-05 12:05
Hallo,

ik heb een school opdracht gekregen waarin ik de layout van acces moet veranderen (de database niet meer op acces laten lijken) echter heb ik geen idee hoe ik dit moet aanpakken, iemand suggesties?

m.v.g Pier

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:38

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Wat heb je zelf al gevonden?

Daarnaast, je vraag is behoorlijk onduidelijk. Wat bedoel je nu precies? Moet je de layout van de software Access veranderen, een andere front-end gebruiken, of de layout van je database veranderen?

Als laatste, het is natuurlijk niet de bedoeling dat wij jou huiswerk gaan lopen maken.

Rail Away!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-05 09:39

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

nvm, geen huiswerkvragen :$

[Voor 80% gewijzigd door kKaltUu op 16-06-2011 12:16]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 13:26

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Je zult inderdaa met iets maar moeten komen qua uitleg en qua wat je zelf al hebt bedacht. Het is een schoolopdracht dus je zou vanuit je school al genoeg informatie moeten hebben gehad om deze opdracht te kunnen doen. Zeggen dat je geen idee hoe je dit moet aanpakken is dan ook wat vreemd ;)

Dus wat is nu precies de opdracht? En wat heb je dan zelf al gedaan/bedacht? Als je echt niet weet wat je moet gaan doen lijkt het me verstandiger eerst met je docent te overleggen. Een school/huiswerk opdracht hier posten opzich is prima maar dan moet je wel laten zien dat je er echt zelf mee bezig bent geweest want wij gaan jouw huiswerk niet maken.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have star problems" --Kevlin Henney

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:07
Je kan in (MS Office) Access ook forms etc bouwen. Misschien dat ze dat bedoelen? Voor de rest, wat hierboven al gemeld is.

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:24

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Maak een TR of voeg wat toe aan het topic. Anders gewoon niks posten

[Voor 79% gewijzigd door Creepy op 16-06-2011 21:03]

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 10:55

leuk_he

1. Controleer de kabel!

How to convert an Access database to SQL Server

http://imar.spaanjaars.co...t-in-sql-server-providers

Of moet je een ms access applicatie een smoel geven zodat het er anders uitziet (anders opstarten?)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• pierw
leuk_he schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:04:
How to convert an Access database to SQL Server

http://imar.spaanjaars.co...t-in-sql-server-providers

Of moet je een ms access applicatie een smoel geven zodat het er anders uitziet (anders opstarten?)
ja ik moet ms acces applicatie een smoel geven zodat het er anders uitziet, vanaf het opstarten dus.

en ja onze schoolopdrachten zijn erg vaag, en dit is alleen een klein gedeelte van wat we moeten doen in het project, de verdere database maken we zelf.

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Je moet waarschijnlijk opstarten in een formulier. Er zijn tal van templates, of je flats gewoon zelf één inelkaar.

Als ik het me goed kan herinneren, kan je ook direct starten met de formulier. Ik had er zelfs nog een inlognaam/ww ingebouwd(zover dat kon) =]

• pierw
beyazz06 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:04:
Je moet waarschijnlijk opstarten in een formulier. Er zijn tal van templates, of je flats gewoon zelf één inelkaar.

Als ik het me goed kan herinneren, kan je ook direct starten met de formulier. Ik had er zelfs nog een inlognaam/ww ingebouwd(zover dat kon) =]
het gaat dus om templates wat ik zoek!, hoe kan ik die zelf aanpassen? via welk knopje of iets dergelijks?
Kan de titel ook veranderd worden naar: Template DB veranderen (niet zien dat je acces gebruikt)?

[Voor 15% gewijzigd door pierw op 23-06-2011 11:31]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:32

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

pierw schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:21:
Kan de titel ook veranderd worden naar: Template DB veranderen (niet zien dat je acces gebruikt)?
Ja, daar kun je een Topic Report (http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif) voor doen. Maar spaar je de moeite want ik denk dat ik hier maar eens een eind aan ga breien.

Je topicstart is al, naar onze standaarden, veel te karig (zie onze Quickstart over hoe we hier wél graag een topicstart zien) en ondanks Creepy's hint dat we wel wat meer eigen inzet en moeite verwachten zie ik daar totaal niets van terug en blijf je met vragen komen die je prima zelf kunt beantwoorden als je even de moeite neemt wat te googlen of documentatie door te nemen (die er in overvloed is). Ik zou je topic nog naar OFF verplaatst hebben (Waar hoort mijn topic?) als het nog kans van slagen had maar, in de huidige staat zie ik daar weinig in. Je bent van harte welkom een nieuw topic, in het juiste forum, te openen maar zorg dan wel dat je onze voorgenoemde quickstart hanteert en voortaan een klein beetje meer eigen inzet toont.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee