Maakt niet uit of het een compactcamera is/videocamera.
Ik had eerst het oog op een fujifilm hs10, maar toen ik de full hd filmpjes zag van mensen met deze camera schrok ik wel even. Er valt alleen fatsoenlijk mee te filmen met een tripod, anders is het beeld schokkerig.
Dus deze valt eigenlijk af... Ik heb de volgende eisen:
prioriteit: HD filmen
-slowmoition beelden kunnen filmen op 240 fps/300 fps met redelijke resolutie.
-optisch kunnen zoomen tijdens het filmen
-dat de camera autofocust als je bijvoorbeeld een object van dichtbij filmt (ja m'n huidige kiekjes camera doet dat niet)
-manueel focus tijdens filmen hoeft niet per se.
-microfoon moet zo zijn dat je niet iedere keer geluid hoort van je eigen vingers/zoomknop of wat dan ook.
-zoveel mogelijk zoom optisch
Ik dacht hier zitten vast wel wat meer mensen die het wel wat beter weten dan ik
Ik had eerst het oog op een fujifilm hs10, maar toen ik de full hd filmpjes zag van mensen met deze camera schrok ik wel even. Er valt alleen fatsoenlijk mee te filmen met een tripod, anders is het beeld schokkerig.
Dus deze valt eigenlijk af... Ik heb de volgende eisen:
prioriteit: HD filmen
-slowmoition beelden kunnen filmen op 240 fps/300 fps met redelijke resolutie.
-optisch kunnen zoomen tijdens het filmen
-dat de camera autofocust als je bijvoorbeeld een object van dichtbij filmt (ja m'n huidige kiekjes camera doet dat niet)
-manueel focus tijdens filmen hoeft niet per se.
-microfoon moet zo zijn dat je niet iedere keer geluid hoort van je eigen vingers/zoomknop of wat dan ook.
-zoveel mogelijk zoom optisch
Ik dacht hier zitten vast wel wat meer mensen die het wel wat beter weten dan ik

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 289736 op 16-06-2011 11:52]