Back to School 2011 is van start gegaan. Zie Hier voor meer info!
[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 407128 op 16-06-2011 11:23]
[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 407128 op 16-06-2011 11:23]
Maar met de iDays kreeg je gewoon 100 euro tegoed voor in de winkel, dus kon je ook leuk een iPad kopen met 100 euro korting! Nu zit je met 75 euro voor een App Store..
[Voor 44% gewijzigd door Haazzz op 16-06-2011 11:36]
Je kan er ook albums van kopenJe kunt de Cadeaubon voor studenten ook inwisselen in de Mac App Store, iTunes Store en App Store.
[Voor 6% gewijzigd door Xe0n op 16-06-2011 11:22]
...
Vind je het raar dat je een student/docent moet zijn om deel te nemen aan een back to school actie?DarkChylde schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:16:
en deze actie geld alleen voor studenten en docenten.
Dus heb je als gewone gebruiker niets aan
Maar dat geldt dan niet voor Apple producten.. De V&D heeft ook een back2school actie met agenda's... tsja..Neefdave schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:36:
Onzin toch, als je vaak kijkt bij bcc ofzo hoef je toch ook geen student te zijn met back to school acties.
Ioniq 5 Connect+ 73kWh RWD SSG | 5670Wp PV
Waarom zou Apple ineens iedereen deze bon geven onder de noemer Back to School, als ze ook een speciale 'store' hebben voor mensen in het onderwijs..Neefdave schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:36:
Onzin toch, als je vaak kijkt bij bcc ofzo hoef je toch ook geen student te zijn met back to school acties.
nee, ik vind het jammer dat je als niet student helemaal geen voordeel krijgt.w.l schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:22:
[...]
Vind je het raar dat je een student/docent moet zijn om deel te nemen aan een back to school actie?
Ik denk dat wanneer je de keuzen van je laptop laat afhangen van welke extra erbij zit (want windows en mac zit nogal een verschil in, Mac kies je toch echt bewust voor) dan moet je jezelf echt na laten kijkenHaazzz schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:48:
[...]
Waarom zou Apple ineens iedereen deze bon geven onder de noemer Back to School, als ze ook een speciale 'store' hebben voor mensen in het onderwijs..
Ik denk wel dat ze, zeker in Amerika, wat verkopen mis gaan lopen. Microsoft biedt in Amerika gratis een Xbox 360 bij PC/laptops met Windows die meer kosten dan 700 dollar. Een gemiddelde student vindt de prijs van een MBP al erg duur, maar omdat er een iPod Touch bij komt, valt het wel weer mee, aangezien deze weer te verkopen is voor een leuk prijsje..
gewoon nee.
De actie geldt overigens ook alleen als je online besteld. Dus in de winkel krijgt niemand die actie, ook studenten en docenten niet.DarkChylde schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:49:
[...]
nee, ik vind het jammer dat je als niet student helemaal geen voordeel krijgt.
Studenten krijgen al korting bij aanschaf en nu ook nog een leuk extra voordeel.
Had leuk geweest als je ook wat kreeg wanneer je de volle prijs betaalt
Dan moet je maar niet vertellen dat studenten en docenten ook nog eens 17% korting op AppleCare krijgenSick Nick schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:50:
Krijg je toch ook, 1 jaar garantie die je voor een leuk prijsje via apple care kan uitbreiden
[Voor 18% gewijzigd door RobbieB op 16-06-2011 11:51]
Jezelf na laten kijken is wat overdreven.. Er zijn heus zat mensen die graag een Mac willen, maar het gewoonweg te duur vinden. Daarnaast zijn er genoeg (aankomend) studenten die nog nooit een Mac hebben gehad. Met de Back to School acties was er een mooie gelegenheid, om voor een mooi prijs, zowel een Mac als een iPod te kopen.. Mensen die nog nooit een Mac hebben gehad en zien dat ze voor minder geld een Windows laptop met dezelfde specs kunnen kopen en ook nog eens een Xbox 360 erbij krijgen, zullen wellicht eerder geneigd zijn naar de Windows laptop dan de MacSanderPS3 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:50:
[...]
Ik denk dat wanneer je de keuzen van je laptop laat afhangen van welke extra erbij zit (want windows en mac zit nogal een verschil in, Mac kies je toch echt bewust voor) dan moet je jezelf echt na laten kijkenJe koopt een laptop op er fijn mee te werken, niet om een Xbox of iPod touch erbij te krijgen
. Maargoed, dat is mijn mening..
En dat zijn nou precies de mensen die eigenlijk ook geen Mac moeten kopenHaazzz schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:54:
[...]
Jezelf na laten kijken is wat overdreven.. Er zijn heus zat mensen die graag een Mac willen, maar het gewoonweg te duur vinden. Daarnaast zijn er genoeg (aankomend) studenten die nog nooit een Mac hebben gehad. Met de Back to School acties was er een mooie gelegenheid, om voor een mooi prijs, zowel een Mac als een iPod te kopen.. Mensen die nog nooit een Mac hebben gehad en zien dat ze voor minder geld een Windows laptop met dezelfde specs kunnen kopen en ook nog eens een Xbox 360 erbij krijgen, zullen wellicht eerder geneigd zijn naar de Windows laptop dan de Mac
[Voor 20% gewijzigd door Bloemstukje op 16-06-2011 12:02]
gewoon nee.
Hier ben ik het zeker niet mee eens. Als je als aankomende student van een jaartje of 17/18 gaat kijken naar een nieuwe laptop en je hebt altijd Windows gehad, wat doe je dan? Je kijkt voornamelijk naar de specs.. Je hebt wel van horen zeggen dat Mac OS X erg fijn werkt en dat het betrouwbare dingen zijn die MBP's. Maar als je dan gaat zitten vergelijken, zie je al snel dat er een paar honderd euro verschil zit tussen een MBP en een Windows laptop.SanderPS3 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:59:
[...]
En dat zijn nou precies de mensen die eigenlijk ook geen Mac moeten kopen. Als je voor een Mac kies dan weet je dat je niet meer spec geil moet zijn. Dat is uberhaubt al van "vroegah" maar veel mensen kijken daar nog steeds naar. Als je de extra waarde van een Mac niet inziet moet je hem ook niet kopen want dan zul je het blijven zien als een overpriced laptop. Ik vind het simpelweg vrij sneu als je door deze actie (inplaats van een iPod touch "MAAR" 75 euro tegoed krijgt) een Mac laat liggen.
Uhm. Net niet, het was correcter geweest als ze er €80,- van hadden gemaakt aangezien de prijzen hier 80% van het dollarbedrag zijn. (99 cent wordt 79 cent - 29,99 wordt 23,99).sebasmeer schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:05:
In de US store krijg je $100,-. Waarom krijgen wij maar €75,-? Voor €75,- kan je echt niet hetzelfde aanschaffen als voor $100,- in de US store.
Je krijgt zelfs meer!sebasmeer schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:05:
In de US store krijg je $100,-. Waarom krijgen wij maar €75,-? Voor €75,- kan je echt niet hetzelfde aanschaffen als voor $100,- in de US store.
Het is geen evangelie, maar een goed product.SanderPS3 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:59:
[...]
En dat zijn nou precies de mensen die eigenlijk ook geen Mac moeten kopen. Als je voor een Mac kies dan weet je dat je niet meer spec geil moet zijn. Dat is uberhaubt al van "vroegah" maar veel mensen kijken daar nog steeds naar. Als je de extra waarde van een Mac niet inziet moet je hem ook niet kopen want dan zul je het blijven zien als een overpriced laptop. Ik vind het simpelweg vrij sneu als je door deze actie (inplaats van een iPod touch "MAAR" 75 euro tegoed krijgt) een Mac laat liggen.
Edit; Plus dat dit gewoon een veel handigere actie is. Hoe je ook went of keert, software heb je gewoon nodig. En als je dat leuk kunt besteden aan bijvoorbeeld iWork dan scheelt je dat geld. Moet je een iPod t.w.v 230 euro verkopen op MP en daar vervolgens maar 75% van krijgt dan is dat een boel extra rompslomp. En ik denk dat Apple wel redelijk marktresearch heeft gedaan, ik denk dat zo'n beetje iedereen die een Mac wil al wel een iDevice heeft, dus die actie word al snel overbodig. En hoe weet ik dit ? Nou ik werk bij een APR en bijna alle overstappers zeggen wel; ja ik heb een iPhone, iPad of wat dan ook.
Ooit gehoord van naar de winkel gaan om even te proberen ?Haazzz schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:05:
[...]
Hier ben ik het zeker niet mee eens. Als je als aankomende student van een jaartje of 17/18 gaat kijken naar een nieuwe laptop en je hebt altijd Windows gehad, wat doe je dan? Je kijkt voornamelijk naar de specs.. Je hebt wel van horen zeggen dat Mac OS X erg fijn werkt en dat het betrouwbare dingen zijn die MBP's. Maar als je dan gaat zitten vergelijken, zie je al snel dat er een paar honderd euro verschil zit tussen een MBP en een Windows laptop.
De Back to School acties waren altijd juist zo goed om die mensen over de streep te trekken! Nu is de actie een stuk minder interessant en heeft Microsoft zelf ook een actie.
Als je dus nog nooit met een Mac hebt gewerkt, zullen er veel mensen zijn die de meerwaarde er niet van zien en toch maar besluiten om een Windows te kopenDat jij nou ontzettend fan bent van Mac en het toch wel zou kopen, zo is niet iedereen
gewoon nee.
Neen! Jij snapt mij niet
Volgens mij is het in de US App Store 3 maal 19,99 dollar (zeg maar 60 dollar) en in de NL App Store 3 maal 15,99 (zeg maar 48 euro). Dus ja, die 75 euro t.o.v. de 100 dollar is niet helemaal gelijk, maar niet zo scheef als jij nu aangeeftsebasmeer schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:12:
[...]
Neen! Jij snapt mij niet
iWorks US kost: $79,-
iWorks NL kost: €79,-
US heeft nog 21 dollar over.
NL mag nog even 4 euro bijleggen.
gewoon nee.
Uhm. in de winkel ja.. in de App Store is het gehele iWork pakket goedkopersebasmeer schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:12:
[...]
Neen! Jij snapt mij niet
iWorks US kost: $79,-
iWorks NL kost: €79,-
US heeft nog 21 dollar over.
NL mag nog even 4 euro bijleggen.
Vind het wel erg jammer dat je je nou zo opstelt, want een gezonde discussie zit er nou niet meer in. Denk alleen eens bij jezelf na of iedereen daadwerkelijk meteen zo overtuigd zal zijn van Mac dat ze een paar honderd euro/dollar meer uit zullen geven als ze het in de winkel hebben uitgeprobeerd? Apple is goed, niet heiligSanderPS3 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:09:
[...]
Ooit gehoord van naar de winkel gaan om even te proberen ?Niet alles hoeft van uit je geïsoleerde kamer he
. Als je gewoon even naar een APR,MM of Saturn gaat heb je de weeeeereld aan tijd om lekker te proberen
. En daar lopen van die mensen rond, eehm hoe heten die ook alweer? Oja; medewerkers
. Die kunnen je vast helpen met vragen beantwoorden! Gosh, zo moeilijk is het toch niet om iets te proberen in de winkel voor je het koopt? Als je er dan echt weg van bent kan je die iPod touch aan de reet roesten
.
CMD-X -> CMD-V ???DarkChylde schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:30:
Daarnaast zijn er genoeg ex-windows gebruikers die gefrustreerd raken omdat niet kunnen knippen en plakken in finder ;-)
* DarkChylde hoop dat lion dit soort schoonheidsfoutjes eruit haalt
Maar weer on-topic. Denk dat dit wel een hele leuke actie is voor studenten.
En ook dat dit de aankopen via de appstore weer stimuleerd.
Slimme zet van Apple dus.
[Voor 41% gewijzigd door Servertje op 16-06-2011 12:34]
Verrek ja.. nooit geweten.. Blijkt dus wel dat ik het nooit nodig heb
Vergeet niet dat op die $1200 dollar ook nog taxes komen die variëren afhankelijk v/d staat. Gemiddeld zitten die volgens mij op 6%. Daarbij komt er in NL ook nog 19% btw op. Uiteindelijk verschillen die prijzen niet zoveel als ze suggereren...Ashy schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:51:
Leuk detail is dat apple de prijzen van producten nooit in verhouding zet, qua valuta. Bij een prijs(fictief) van een iMac $1200, wordt dit leuk €1200. Zodra het richting de klant gaat dan wordt wel rekening gehouden met de valuta
Niet helemaal waar, vroeger was dit inderdaad het geval, maar tegenwoordig niet meer. Neem bijvoorbeeld de iMac, basismodel is $1199 tegenover €1149, duurste model is $1999 tegenover €1899. Bij de Mac Pro en MacBook Pro zit er ook een verschil inAshy schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:51:
Leuk detail is dat apple de prijzen van producten nooit in verhouding zet, qua valuta. Bij een prijs(fictief) van een iMac $1200, wordt dit leuk €1200. Zodra het richting de klant gaat dan wordt wel rekening gehouden met de valuta
Dus als jij iets probeert un de winkel, en je bent na een lange tijd proberen nog niet overtuigd dan ga je het toch kopen? Ik ben wel van mening dat wanneer je iets koopt voor een langere tijd (> 3 jaar) dat je dan iets wilt waar je meteen enthousiast over bent. En als je nog niet overtuigd bent na eventueel meerdere keren proberen moet je het niet kopen. En als je echt overtuigd bent (en geloof me, dat zie ik 10tallen keren per dag) dan maakt het mensen niet zo gek veel uit of het €100 meer of minder kost. Neem bijvoorbeeld de studenten korting op de witte MacBook, deze is omhoog gegaan van 6 naar 10%.Ik moet je eerlijk zeggen dat het voor >99% een leuke bijkomstigheid is, dan daadwerkelijk een reden voor aanschaf!Haazzz schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:19:
[...]
Vind het wel erg jammer dat je je nou zo opstelt, want een gezonde discussie zit er nou niet meer in. Denk alleen eens bij jezelf na of iedereen daadwerkelijk meteen zo overtuigd zal zijn van Mac dat ze een paar honderd euro/dollar meer uit zullen geven als ze het in de winkel hebben uitgeprobeerd? Apple is goed, niet heilig
gewoon nee.
Waar je die eerste zin vandaag heb weet ik niet, want ik beweer juist het tegenovergestelde. Je tweede zin daarentegen beweert exact wat ik je duidelijk probeer te maken. Het enige waar jij je blind op staart is dat je ervan uitgaat dat iedereen overtuigd is van Mac na het testen in de winkel. De meeste mensen zullen vast enthousiast zijn geworden over Mac, maar of ze het ook al meteen het extra geld waard vinden is een tweede.SanderPS3 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:13:
[...]
Dus als jij iets probeert un de winkel, en je bent na een lange tijd proberen nog niet overtuigd dan ga je het toch kopen? Ik ben wel van mening dat wanneer je iets koopt voor een langere tijd (> 3 jaar) dat je dan iets wilt waar je meteen enthousiast over bent. En als je nog niet overtuigd bent na eventueel meerdere keren proberen moet je het niet kopen. En als je echt overtuigd bent (en geloof me, dat zie ik 10tallen keren per dag) dan maakt het mensen niet zo gek veel uit of het €100 meer of minder kost. Neem bijvoorbeeld de studenten korting op de witte MacBook, deze is omhoog gegaan van 6 naar 10%.Ik moet je eerlijk zeggen dat het voor >99% een leuke bijkomstigheid is, dan daadwerkelijk een reden voor aanschaf!
Anoniem: 321635
Ook voor studenten van HogeschoolAnoniem: 321635 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:42:
Begrijp ik het nou goed en geldt deze actie alleen voor Universiteit studenten? Dus niet voor studenten van een Hogeschool? Of valt dit er ook onder, omdat ze in het buitenland minder deze onderscheiding kunnen?
Is zeker een goed argument hoor. Maar dan blijf ik bij mijn reden voor de discussie. Gaat die Xbox 360 die verder totaal irrelevant is bij een studie laptop dan echt mensen over de streep trekken om een windows laptop te kopen ? Plus het feit dat je dat pas bij laptops vanaf 700 euro krijgt, dus dan zit je toch al bij mensen die een ruimer budget hebben dan gemiddeld. Ik denk dat je dan echt meer hebt aan 75 euro voor software die elke gebruiker nodig heeft (software) dan een xBox die je alleen maar afleid van je studie (oke vrij irrelevant misschien maar toch). En dan erbij; windows laptops zitten uberhaubt geen studentenkorting op, dus reken een minimum van 100euro studentenkorting boven die 75 euro iTunes tegoed op en je hebt een verdomd lekkere korting. Ik denk dat veel mensen die xbox daar echt wel voor laten staanHaazzz schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:38:
[...]
Waar je die eerste zin vandaag heb weet ik niet, want ik beweer juist het tegenovergestelde. Je tweede zin daarentegen beweert exact wat ik je duidelijk probeer te maken. Het enige waar jij je blind op staart is dat je ervan uitgaat dat iedereen overtuigd is van Mac na het testen in de winkel. De meeste mensen zullen vast enthousiast zijn geworden over Mac, maar of ze het ook al meteen het extra geld waard vinden is een tweede.
Om het even ergens anders op te betrekken dan Apple. Stel, je hebt altijd een oude Lada als auto gehad. Deze Lada reed altijd, af en toe wat problemen en de bouwkwaliteit was wat minder. Je besluit op een gegeven moment om naar een nieuwe auto te gaan kijken. Je gaat kijken naar alweer een Lada en een Audi, waar je nog niet bekend mee bent. Na een proefrit in de Audi ben je enthousiast, het voelt allemaal goed aan, rijdt lekker en je hebt gehoord dat de auto's erg betrouwbaar zijn. Na een proefritje in de Lada begin je toch te twijfelen, want de Lada rijdt ook gewoon, zal misschien iets meer onderhoud vergen, maar is vele malen goedkoper en je krijgt er iets leuks bij, wat evenveel waard is als 28% van de auto. Bij de Audi krijg je er slechts iets bij wat zo'n 7,5% waard is als de auto.
In het voorbeeld is de Lada natuurlijk een goedkopere Windows laptop en de Audi een duurdere Mac. Natuurlijk zullen er mensen zijn, als ze het geld hebben, die voor de Audi gaan. Maar er zijn ook mensen die gewoon voor de Lada zullen gaan, omdat ze nou ook weer niet zo overtuigd zijn van de Audi dat ze het extra geld waard vinden
Als mensen inderdaad vol overtuigd zijn van Mac, zal de prijs niet zoveel uitmaken, maar over die mensen heb ik het helemaal niet gehad in al mijn posts over deze discussie
gewoon nee.
[Voor 12% gewijzigd door World Citizen op 16-06-2011 14:57]
Wat heeft dat er in vredesnaam mee te maken ?World Citizen schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:49:
Ik vind het zo krom als de pest....
Er is geen officiële OSX of IOS studie.... dus ik moet alles thuis leren... kost ook veel studietijd. Maar ik heb nergens recht op...
Ik studeer me dus te pleuris voor Apple, maar mij laten ze in de kou staan.
gewoon nee.
tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue|iPhone 12 pro max blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
[Voor 55% gewijzigd door filenox op 16-06-2011 17:24]
Apple is niet de enigste die dat doet, tig producten van 320$ komen in nl met een advies prijs van 300 euro ofz, en die verhouden qua valuta klopt ook niet.Ashy schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:51:
hmm die verwijzingen kunnen nog komen en de final van iOS 5, misschien waren ze nog niet ver genoegfilenox schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:20:
Een iPod vanaf 239 euro of 75 euro aan virtueel geld? Mijn keuze is snel gemaakt![]()
Jammer dat er geen keuze is...
Verder begin ik me echt af te vragen of er in september nog wel een iPod Touch komt. Naast deze actie - waarbij je normaal een iPod Touch krijgt - zijn er in iOS5 geen verwijzingen naar de Touch te vinden.. Cheap iPhone in september? Wie zal het zeggen..
[Voor 44% gewijzigd door Bas_Pierik op 16-06-2011 18:32]
[Voor 94% gewijzigd door Bas_Pierik op 16-06-2011 18:32]
Bedankt voor de tip! Ik wist nog niet dat ik via Surfspot meer korting kreegHaazzz schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:46:
[...]
Ook voor studenten van Hogeschool![]()
Beste is om even in te loggen via Surfspot en dan te kijken bij Partnershops. Als je via die sectie naar Apple kan, krijg je nog iets meer korting (variërend van 8% tot 12% ten opzichte van 6% die Apple zelf biedt). Volgens mij geldt die 12% slechts voor TU Delft en TU/e, en wordt via de meeste hogescholen 8% gegeven, maar toch die 2% extra ten opzichte van de standaardkorting scheelt weer paar tientjes
Bedankt voor de tip.Haazzz schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:46:
[...]
Ook voor studenten van Hogeschool![]()
Beste is om even in te loggen via Surfspot en dan te kijken bij Partnershops. Als je via die sectie naar Apple kan, krijg je nog iets meer korting (variërend van 8% tot 12% ten opzichte van 6% die Apple zelf biedt). Volgens mij geldt die 12% slechts voor TU Delft en TU/e, en wordt via de meeste hogescholen 8% gegeven, maar toch die 2% extra ten opzichte van de standaardkorting scheelt weer paar tientjes
Ken deze zaak niet, maar vraag me af of het helemaal zuivere koffie is. Er worden slechts 2 modellen aangeboden wat an sich al apart te noemen is, denk dat deze dingen geïmporteerd zijn. Op zich geen probleem natuurlijk, maar ik vind het wel erg opvallend dat ze zo onder de marktprijs gaan zitten.baswww schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:58:
[...]
Bedankt voor de tip.
Maar waarom zou je je macbook eigenlijk niet bij Gigavolt kopen?
pricewatch: Apple MacBook Pro 13" 2.3GHz (voorjaar 2011)
Ik denk dat ik die 50euro extra korting liever heb dan die BTS actie. Wat zouden jullie doen?
[Voor 24% gewijzigd door Roberttt op 20-06-2011 14:44]
Anoniem: 162916
[Voor 4% gewijzigd door MB23 op 20-06-2011 16:28]
Anoniem: 162916
In de winkel moet je vaak een bewijs laten zien (campuskaart/bewijs van inschrijving of iets dergelijks). In de online store wordt amper gecontroleerd. Heb wel eens wat van mensen gelezen die een bewijs moesten inscannen en mailen, maar die gevallen zijn ongeveer op een hand te tellen.MB23 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:35:
Maar hoe checken ze dan of je student bent? Bij mijn bestelling kon ik die bon gewoon toevoegen...
“Time is a drug. Too much of it kills you.” ― Terry Pratchett
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details