Toon posts:

[ipad] documenten en ipad

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:37
Gezien mijn vrouw nu de ipad2 voor dr werk gaat gebruiken, wil ze ook wat meer met documenten kunnen doen. Dit blijft een lastig onderwerp merk ik. De ipad is eigenlijk niet voor zakelijk gebruik bedoelt, maar verder is android ook nog lang niet volwassen.

Je hebt dingen als dropbox om documenten vanaf verschillende locaties te kunnen delen, maar dan staat je data bij een andere partij. niet echt de bedoelling. Zelfde met google docs.
Nu heb ik wel een eigen ubuntu servertje draaien, is er niet iets zoals dropbox/google docs wat met mn eigen server kan werken?
Eigenlijk wil je dan ook docs weer terug kunnen uploaden, maar gaat volgens mij nog niet echt op een ipad.

Zoals ik het nu zie, bestaan de technieken wel (google docs, dropbox) maar nog niet zoals je zou willen (niet in de publieke cloud!)...
frustrerend!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-06 20:22
Als je WebDav op je server installeert kan je via de iPad in Pages en Keynote e.d daar gewoon bij.

Why did the programmer quit his job? - He didn't get arrays.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:37
ZpAz schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:08:
Als je WebDav op je server installeert kan je via de iPad in Pages en Keynote e.d daar gewoon bij.
Interessant, dat heb ik draaien. Ik ga het onderzoeken

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:50

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

"We never grow up. We just learn how to act in public"

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Je hebt nu toch Iwork voor de ipad? Pages etc draaien goed wat ik ervan gehoord hebt.
http://support.apple.com/kb/HT4088

succes.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-06 23:37
Ik gebruik mijn iPad dagelijks voor mijn studie, voor m'n documenten gebruik ik de app Goodreader. Gebruik hem zelf voor Dropbox en ftp, maar werkt ook met WebDav en sftp. Ook kan je lokaal bestanden opslaan.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee