Muis valt telkens uit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-05 23:17
Ik heb nu een paar maanden een Logitech G9x laser mouse, deze bevalt me prima. Hij zit vast aan m'n laptop maar de laatste tijd valt hij telkens uit, alsof je hem uit de usb poort haalt. Soms doet hij het meteen weer als ik hem reconnect maar soms ook niet. Andere apparaten werken prima op de usb poort en het gebeurt bij alle poorten. Dus moet het probleem wel bij de muis liggen maar ik zie niks kapot ofzo. Zou het iets software matigs kunnen zijn? Lijkt me onwaarschijnlijk. En als het aan de muis ligt valt dan onder garantie?

Bij voorbaad bedankt voor de hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:11
Ik heb precies hetzelfde gehad met een G5, dat was draadbreuk. Probeer je muis eens op een andere pc, dan weet je het vrijwel zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-05 23:17
Ok dat ga ik morgen ff doen, bedankt :)

En draadbreuk valt dat toevallig onder garantie? Weinig zin om erachteraan te gaan als ik het toch niet vergoed krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:11
Ja dat hoort onder garantie te vallen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:30

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Logitech doet niet heel moeilijk hoor over garantie en dergelijke, je moet gewoon een support ticket aan maken op de site van logitech en de kans is erg groot dat je gewoon een vervangende muis krijgt ;)

Het klinkt in ieder geval wel als een draadbreuk wat daar gezien word als een hardware matig defect en wat dus niet opgelost kan worden met een patch/update.

Signature