Toon posts:

Corsair Obsidian 800D upgrades

Pagina: 1
Acties:

• Sjaak_Banaan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-04 16:47
Ik ben al een hele poos op zoek naar onderstaande onderdelen:

Obsidian Series® 800D SATA 6Gb/s Upgrade Kit
(SKU# CC800D-SATA6KIT)
Solid Side Panel for Obsidian Series® 800D/700D Full-Tower Case (SKU# CC800D-SIDE1)

Ze zijn verkrijgbaar op de site van Corsair zelf klik, maar daar betaal je minimaal 39 dollar verzendkosten, dat is meer dan de waarde van de producten samen :S

Nu heb ik in Nederland twee adressen gevonden, maar deze rekenen dan ook de hoofdprijs:
PC-Parts.nl
MaxIct.nl

Weet iemand zo nog een adres, eventueel in Duitsland, België of Engeland?
Of zijn er goedkopere manieren om te importeren.
Een mail naar Corsair, Zercom, Alternate, 4Lauch en Azerty heeft helaas niets opgeleverd.

Misschien is het een idee om deze producten ook aan de pricewatch toe te voegen?
Ik kan me voorstellen dat meer tweakers op zoek zijn naar deze upgrades.

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:08
De pricewatch is niet iets waar Tweakers.net producten in zet en vervolgens verkoopt. Daar staan de producten die worden verkocht door webshops. Als het product niet te krijgen is bij webshops (wat blijkt uit jouw OP), wat heeft het dan voor nut om iets in de pricewatch te zetten?

Volgens mij komen de producten en prijzen van (grote) webshops er zelfs automatisch in, dmv een XML-file van die webshop?

[Voor 18% gewijzigd door Tankiej op 16-06-2011 09:29]

• Sjaak_Banaan
Ik meen dat er wel meer producten in de tweakersdatabase zitten zonder prijzen, maar wel met specificaties en een link naar de website, maar ik kan me vergissen. Bovendien heeft MaxICT heeft ze wel, dus die zou al vermeld kunnen worden...

Maar buiten dat, iemand een adres of ander goed idee, misschien samen kopen?

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:11
SATA6KIT is in duitsland wel te vinden voor zo'n €10, SSPanel is vrijwel nergens te vinden.

• Sjaak_Banaan
Je DM staat niet aan, dus maar even zo.

Waar heb jij deze gezien voor 10 euro dan? De enige die ik in Duitsland kon vinden verzenden niet naar Nederland en wanneer ze het wel doen tegen een tarief van bijna 30 euro... Het zijpaneel is niet zo belangrijk, maar die sata3 upgrade wel. M'n schijven hangen nu los in de kast....

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:26
Die producten uit de corsair webshop zijn helaas niet via de normale distributie te krijgen, vandaar dat vrijwel geeneen webshop deze zal kunnen leveren. Uiteraard kan een webshop ook gewoon bestellen bij de corsair webshop, maar die zal gewoon dezelfde prijs als jij daar betalen. Kortom, je bent dan altijd duurder uit....
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee