LEDje SCSI brander continu branden

Pagina: 1
Acties:

• Ivar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-07-2022
Eigenlijk is dit een beetje een simpel vraagje, maar misschien dat iemand er ervaringen mee heeft? Het LEDje van m'n SCSI Teac CD-R 55SK brander blijft continu branden onder Win2k. Bij diskdrives betekent dit dat ze verkeerd zijn aangesloten, maar exact dezelfde aansluitingen heb ik ook gebruik in m'n oude compu en daar waren geen problems. Vanaf m'n Adaptec 2940 controller gaat de kabel via een Teac SCSI CD-R naar de brander en daarna naar een Quantum SCSI schijf. Iemand enig id wat het kan zijn?

• Ivar
Iemand:? Ik weet dat het laat is en een beetje een lullige vraag, maar ik wil gewoon weten wat het kan zijn dat het lampje blijft branden. Wie weet lost het m'n problemen met opstarten van win2000 op? Vast niet:(

Verwijderd

Ikkuh heb ook een teac 55S in een van mijn systemen zitten en hier brand het ledje ook continu van onder win98SE. Dit hoort zo

• Ivar
Op zondag 18 maart 2001 22:47 schreef CRe8oR het volgende:
Ikkuh heb ook een teac 55S in een van mijn systemen zitten en hier brand het ledje ook continu van onder win98SE. Dit hoort zo
Thanx 4 je reply. Best wel vaag eigenlijk dat het 'zo hoort'. Niet dat ik je niet geloof hoor, maar zou het LEDje eigenlijk niet moeten branden als er ook daadwerkelijk iets gewrite wordt? Het is natuurlijk geen probleem, maar het irriteert me gewoon, net als de trage start van win2k (te wijten aan m'n Promise ATA100 controller). Nou goed, ik leer er wel mee leven;).