Toon posts:

problemen W7 en WiFi

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 411048

Topicstarter
Hallo!

Ben na veel zoeken hier terrecht gekomen.

Vanavond toen ik de laptop aan deed had ik ineens geen internet verbindeng meer (laptop is een compaq).

Me WiFi knop links boven die normaal gesproken blauw brand is nu oranje. Normaal gesproken als je die knop indrukt gaat die zelf zoeken. Nu gebeurt er helemaal niks meer.

Heb dit gevonden op internet en uit geprobeert..

http://www.computerhandleiding.nl/7/windows-7-draadloos.html

Echter heb ik het volgende..

Klik op Startlogo linksonder in uw beeldscherm
Ga vervolgens naar Configuratiescherm
Typ netwerk in het zoekvak, klik daarna op Netwerkcentrum
Klik op Een nieuwe verbinding of een nieuw netwerk instellen
Dubbelklik op Verbinding met internet maken

Dit lukt allemaal. Als ik dan dit moet doen...

Selecteer Handmatig verbinding met een draadloos netwerk...

Dan kan ik niks handmatig instellen. Als ik dus op draadloos klik dan krijg ik meteen rechts onderin een venster te zien (niet verbonden. er zijn geen verbindingen beschikbaar).

Iemand die mij op weg kan helpen me laptop weer aan de praat te krijgen zodat ik weer draadloos op internet kan?

Alvast vriendelijk bedankt.

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:52
Kun je een systeemherstel doen? Dit helpt vaak wel..

Topicstarter
heb het even aangezet.

Topicstarter
Nee systeem herstel maakt geen verschil helaas.

Topicstarter
oh zal het er nog even bij vermelden, op de vaste PC (W XP) heb ik wel draadloos internet. Heb hier een stick achterin de pc zitten.

Router ook al opnieuw ingestelt maar ook niet geholpen.

Dus probleem zit echt in de laptop (W7).

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:18
die wifi software van compaq verwijderen incl driver en dan alleen de driver opnieuw installeren zal vast het probleem wel oplossen

wat je ander misschien nog kan proberen is in cmd een winsock reset doen.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zit er niet ergens nog een schuifje aan de zijkant van de laptop voor wifi enablen/disablen?

Topicstarter
dezejongeman schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 00:00:
die wifi software van compaq verwijderen incl driver en dan alleen de driver opnieuw installeren zal vast het probleem wel oplossen

wat je ander misschien nog kan proberen is in cmd een winsock reset doen.
Waar vind ik dat?
Zit er niet ergens nog een schuifje aan de zijkant van de laptop voor wifi enablen/disablen?
nope, helaas niet.

Topicstarter
is het gelukt!

op de een of andere vage manier na het thuiskomen van het werk en de laptop te hebben aangezet kwamen er nu wél menu's tevoorschijn die gisteren weigerde!

Alles is nu dus weer ingestelt en kunnen weer draadloos op internet.

Toch bedankt voor het meedenken.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee