Heel vaak zie ik artikelen staan in de lijst met systeem specificaties waarvan ik op het eerste gezicht geen idee van heb wat het is. Zeker lastig als ik bijvoorbeeld op zoek ben naar het moederbord van dat systeem.
Dat zoeken zou net wat makkelijker gemaakt worden als de categorie in de pop-up getoont wordt.
Voorbeeld:
pricewatch: Asus ENGTX580/2DI/1536MD5 of
pricewatch: MSI P67A-GD55 (B3)
Voor de kenner is het misschien meteen duidelijk wat wat is (GFX + Moederbord), maar ik heb zonder te klikken geen flauw idee. Nou krijg je bij het aanwijzen een mooie pop-up met prijzen te zien. Is het mogelijk om daar ook de categorie in te tonen? Dan weet ik meteen wat het is, zonder te hoeven klikken.
Dat zoeken zou net wat makkelijker gemaakt worden als de categorie in de pop-up getoont wordt.
Voorbeeld:
pricewatch: Asus ENGTX580/2DI/1536MD5 of
pricewatch: MSI P67A-GD55 (B3)
Voor de kenner is het misschien meteen duidelijk wat wat is (GFX + Moederbord), maar ik heb zonder te klikken geen flauw idee. Nou krijg je bij het aanwijzen een mooie pop-up met prijzen te zien. Is het mogelijk om daar ook de categorie in te tonen? Dan weet ik meteen wat het is, zonder te hoeven klikken.
Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.