Hallo
Mijn computer is een tijdje geleden uitgebrand en nu ga ik dus zelf een nieuwe bouwen
Ik gebruik mijn computer vooral voor games(COD en MOH), een klein beetje video bewerking en vrij veel voor het testen van software in virtuele machines
Nu wil ik graag jullie mening horen over mijn keus van de hardware omdat ik er zelf vrij weinig verstand van heb en ik twijfel vooral of ik wel de goede voeding heb en of ik niet beter 2 video kaarten moet kopen
Dit is de Hardware die ik zelf in gedachte had
Asrock 890GX Extreme3
Sapphire HD 6950 2 GB GDDR5 PCI-E (Deze omdat ik graag 3 full HD beeldschermen op mijn computer heb)
AMD Phenom II X4 955 Black Edition
Scythe Mugen 2 Rev. B (om mijn CPU toch nog een beetje te overclocken;)
Cooler Master CM 690 II Advanced
Samsung 470 series SSD 64GB
Chieftec Nitro BPS-750C
Kingston HyperX KHX1600C9D3K2/8G
Lite-On IHOS104 (4x, SATA-150, dual-layer, Zwart, OEM)
Zelf heb ik thuis nog 2 redelijk nieuwe TB harde schijven liggen van samsung 5400RPM
alvast hartstikke bedankt voor reacties(als die komen:P:P)
Mijn computer is een tijdje geleden uitgebrand en nu ga ik dus zelf een nieuwe bouwen
Ik gebruik mijn computer vooral voor games(COD en MOH), een klein beetje video bewerking en vrij veel voor het testen van software in virtuele machines
Nu wil ik graag jullie mening horen over mijn keus van de hardware omdat ik er zelf vrij weinig verstand van heb en ik twijfel vooral of ik wel de goede voeding heb en of ik niet beter 2 video kaarten moet kopen
Dit is de Hardware die ik zelf in gedachte had
Asrock 890GX Extreme3
Sapphire HD 6950 2 GB GDDR5 PCI-E (Deze omdat ik graag 3 full HD beeldschermen op mijn computer heb)
AMD Phenom II X4 955 Black Edition
Scythe Mugen 2 Rev. B (om mijn CPU toch nog een beetje te overclocken;)
Cooler Master CM 690 II Advanced
Samsung 470 series SSD 64GB
Chieftec Nitro BPS-750C
Kingston HyperX KHX1600C9D3K2/8G
Lite-On IHOS104 (4x, SATA-150, dual-layer, Zwart, OEM)
Zelf heb ik thuis nog 2 redelijk nieuwe TB harde schijven liggen van samsung 5400RPM
alvast hartstikke bedankt voor reacties(als die komen:P:P)