Hallo.
Het is een tijdje geleden dat ik hier geweest ben, maar ik heb dan ook echt een probleem denk ik.
Ik heb sinds 1 week een niewe pc;
Phenom 2 980 3.7ghz
Corsair XMS3 2x 4GB
M4A88TD-V Evo/usb 3
HD6950 videokaart
Voeding 700 watt coolermaster
Mijn pc loopt erg instabiel, slaat gewoon me beeld vast kan ik niks meer doen.
IK dacht ik ga eens de nieuwe bios updaten, ik kijken op de website, ok prima nieuwe versie 0307 of een 0304 ik heb van alles geprobeert met updaten maar hij zegt dat hij niet kan updaten omdat ik een andere versie bios hiervoor heb, daar staat ook bij 1702....
bij de m4a88 series ken ik niks over bios versies 1702 vinden of andere, het begint allemaal met een 03....
Het gekke is, me vorige moederbord was een m3a78pro met een bios 1702 die had ik 3 maanden terug geupdate.
Ik kan dus niet me bios updaten?
Heeft het moederbord me oude bios van me HDD automatisch gepakt?
Ik weet het niet meer :-) HELPPPP
Het is een tijdje geleden dat ik hier geweest ben, maar ik heb dan ook echt een probleem denk ik.
Ik heb sinds 1 week een niewe pc;
Phenom 2 980 3.7ghz
Corsair XMS3 2x 4GB
M4A88TD-V Evo/usb 3
HD6950 videokaart
Voeding 700 watt coolermaster
Mijn pc loopt erg instabiel, slaat gewoon me beeld vast kan ik niks meer doen.
IK dacht ik ga eens de nieuwe bios updaten, ik kijken op de website, ok prima nieuwe versie 0307 of een 0304 ik heb van alles geprobeert met updaten maar hij zegt dat hij niet kan updaten omdat ik een andere versie bios hiervoor heb, daar staat ook bij 1702....
bij de m4a88 series ken ik niks over bios versies 1702 vinden of andere, het begint allemaal met een 03....
Het gekke is, me vorige moederbord was een m3a78pro met een bios 1702 die had ik 3 maanden terug geupdate.
Ik kan dus niet me bios updaten?
Heeft het moederbord me oude bios van me HDD automatisch gepakt?
Ik weet het niet meer :-) HELPPPP