ik wilde even kijken, ik probeer een computer samen te snellen, zat te denken om i7 2600 of 2600k te halen maar 2600k is duurder en vroeg ik me af wat het verschil was.
Als je even de moeite neemt om te zoeken dan kom je daar zelf heel goed achter 

if (!coffee) {
Work = false; }
srry, hmm welke zal ik kiezen XD (overclocken of niet
)

die link op helpmij.nl is wel onvolledig, de K heeft ook krachtigere onboard graphics.
Mechwarrior Online: Flapdrol
ik heb geen onboard graphics nodig, ze hebben bijden volgensmij onboard graphics
GOOGLE: 2600 2600K difference
Eerste hit. Maar voor de liefhebbers zal ik het vertellen. De 2600K heeft de mutiplier gelockt op 57, de 2600 op 38 (uit mijn hoofd)
Eerste hit. Maar voor de liefhebbers zal ik het vertellen. De 2600K heeft de mutiplier gelockt op 57, de 2600 op 38 (uit mijn hoofd)
[Voor 26% gewijzigd door Beatboxx op 15-06-2011 17:34]
is het 20 euro extra waard om te overclocken??
Dat moet je zelf bedenken. Performancewinst kan 60% zijn... Maar - no offense -, ik wil je aanraden voordat je gaat overklokken jezelf goed in te lezen, want één fout kan de directe dood van je CPU betekenen. Just warnin'
Tot nu toe wordt in ieder topic dat jij opent, gerefereerd naar Google. Het lijkt net of je gewoon te lui bent om zelf wat uit te zoeken.
[Voor 3% gewijzigd door mcsluis op 15-06-2011 17:40]
Ik zeg de € 20,00 niet waard. Om te overclocken zul je nog heel wat meer moeten lezen en Googlen. 

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.