Anoniem: 410998

Topicstarter
Het is weer zover! Vanavond zal er een totale maansverduistering optreden vanaf 20:33 tot en met 23:00. Hopelijk speelt de bewolking ons geen parten en kunnen we weer mooie plaatjes schieten!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ik zit er al klaar voor en ga het vanuit hier bekijken Cosmos Lattrop

Met daarvoor achtergrondinfo en vanuit de telescoop kijken in de sterrenwacht daar nu afwachten wat de weergoden gaan doen.

Topicstarter
Oké, super! Dank voor de link trouwens!!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 12:29
Tnx 4 sharing! :) Ik zal mijn camera ook alvast klaarleggen. Heb alleen niet een mooie zoom lens, dus zal het met mijn macrolens moeten doen... :(

Sinterklaas, waar blijf je nou!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het is echt hopen dat het een beetje opklaart, als het is zoals nu valt er bar weinig te zien :-(

Topicstarter
Hier in het zuiden van West-Vlaanderen schijnt het zonnetje. Direct even kijken naar buiten.

• anandus
  • Niet online
Ik zie dat Google ook meedoet :)

Hier in A'dam is het redelijk onbewolkt op het moment, overigens :)

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 08:45

AzzKickah

06-CENSORED

Hier in Twente is het mooi bewolkt :(

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Live beelden van google: YouTube: ‪Lunar Eclipse, June 15, 2011‬‏

Althans, er staat bij dat het live is. Ik zie echter niet veel bewegen...

[Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 15-06-2011 21:48]

Topicstarter
@ Darkstone, alles gaat vrij traag. Ben er vrij zeker van dat het live is, maar natuurlijk weet je nooit! Hier nog steeds bewolkt, pffff.

Topicstarter
Momenteel heeft één van onze leden te kennen gegeven dat ze nu te zien kan zijn op het noordelijk halfrond.

• anandus
  • Niet online
Dank :)
Hier in A'dam drijven aardig wat wolkjes over.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-02 15:13

Kain_niaK

Ik ben

Maar wat valt er dan te zien ? Er valt eerder iets niet te zien.

weer helemaal terug

Topicstarter
Kain_niaK schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 21:53:
Nu is er een maand te zien met een oranje gloed, daarna trekt de schaduw opnieuw weg en beginnen we de sikkel en later de volle maan te zien.

• anandus
  • Niet online
Kain_niaK schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 21:53:
Klopt, hij zit nu op horizonhoogte ongeveer je moet redelijk hoog staan of in een weiland staan om het goed te zien.

[Voor 6% gewijzigd door anandus op 15-06-2011 21:54]

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 12:29
Niets gezien gisteravond... Jullie meer geluk? Pics?

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 08:45

AzzKickah

06-CENSORED

Nope, niks gezien. De hemel was dicht hier.

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:29

Lordy79

Fundamentalist

ik was toevallig op vakantie in verweggistan en zag dat er een stukje uit de maan gehapt was terwijl ik me herinnerde dat het toch zo'n beetje volle maan was. En ja hoor, het bleek een maansverduistering te zijn, terwijl ik dat helemaal niet wist, dus echt mega veel geluk en een wolkenvrije hemel dus heb het perfect kunnen zien. En mijn 8 jarige dochter voelde zich de koning(in) te rijk, natuurlijk ook omdat ze nog langer mocht opblijven :)

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee