• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-05 22:01
Hoi,

Ik heb sinds gisteren een MSI P67A-GD65 moederbord en een Corsair 600T kast, nu ben ik er tijdens het aansluiten van mijn kast op het moederbord achter gekomen dat er twee 'usb' kabels worden meegeleverd met de kast. Dit is waarschijnlijk vanwege de USB ports aan de voorzijde.

Nu heb ik alleen maar 1 USB-gelabelde stekker gezien op het moederbord, weet iemand toevallig hoe ik die andere ook kan aansluiten? De USB aansluiting waarin ik al één kabel heb is het rode blokje.

Voor een afbeelding van het moederbord: KLIK

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:38

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Er zit helaas maar één extra uitbreiding voor front USB op dit moederbord, dus je moet het doen met maar twee poorten. Ik heb helaas hetzelfde probleem met mijn Antec one hunderd waar ook 4 USB poorten op de voorkant zitten en er maar twee van werken.

• Brainscrewer
Hmm.. jammer... weet iemand ook of je iets kan kopen zodat je meer slots beschikbaar hebt? Of zal ik dan een nieuw moederbord moeten kopen.

@ramon - ik had al gekeken maar de USB 2.0 9 Pins connector past niet op JUSB2 poort.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit bord heeft 2 USBheaders hoor. Een USB3.0 header en een USB2.0 header.

• Brainscrewer
Maar ik kan mijn kabeltje die gelabeld staat als USB niet aansluiten op die USB 3.0 header, dat past niet.

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Terw_Dan schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:03:
Dit bord heeft 2 USBheaders hoor. Een USB3.0 header en een USB2.0 header.
Jazeker, alleen de USB3.0 header gebruik je meestal icm met de bijgeleverd kaart, zodat je achterop extra usb 3.0 ingangen hebt. Er zit echter maar 1 USB2.0 header op het moederbord, wat ook duidelijk op de info pagina van MSI staat.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Het spul is pincompatible, dus je kunt er een verloopje opzetten, of de pinnetjes gewoon los inprikken.
Ik heb dit plankje ook gehad, en heb toen al zitten kijken naar de pinout en of het mogelijk is, en dat is het wel.

• Brainscrewer
probleem is dat ik bij mijn moederbord geen verloopje heb gekregen wat er op past.. ook is de usb connector zelf één groot geheel en bestaat dus niet uit losse pinnetjes..

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dat weet ik. Maar je kunt zo'n verloopje ook zelf in elkaar zetten als je wilt, of de pinnetjes gewoon los in de connector prikken.

• Anoniem: 195780
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Op verzoek verwijderd
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee