[iCloud] Synchroniseren met Outlook 2010 (Windows 7)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastha-Hacker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
Hallo,

Is er iemand die het gelukt is om te synchroniseren met iCloud en Outlook 2010?

Als ik wil syncen van email, contacts of calendar met iCloud, krijg ik de volgende foutmelding:
code:
1
Setup can't continue because Outlook isn't configured to have a default profile. Check your Outlook settings and try again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Kan dat al dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat de beta al zodanig is door ontwikkeld dat dit al werkt.

Er is wel een iCloud windows beta in het Developer portaal. Misschien moet je die ff downloaden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastha-Hacker
Donstil schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:11:
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat de beta al zodanig is door ontwikkeld dat dit al werkt.

Er is wel een iCloud windows beta in het Developer portaal. Misschien moet je die ff downloaden.
Uiteraard heb ik die beta al gedownload. Ik ben iOS developer, en heb toegang tot die portals. Ik draai onder windows en Mac. En het leek mij een goed idee om dat eens cross-platform te gaan testen.
Foto's en bookmarks zouden moeten werken, en die werken ook. Nu alleen de contacts, mail en calendar nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastha-Hacker
Is het iemand al gelukt om te synchroniseren met Outlook via iCloud?
Of weet iemand hoe je de bovenstaande foutmelding kunt oplossen?

EDIT: Ik ben verder gekomen! :) Bij de account instellingen van Outlook kun je een gegevensbestand toevoegen. Daar kun je iCloud toevoegen. Bij mij werkte dat alleen niet. Hij gaf n foutmelding:
code:
1
Kan het .DLL-bestand van de informatieservice niet laden.

[ Voor 50% gewijzigd door Mastha-Hacker op 17-06-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastha-Hacker
Fixed! iCloud pas installeren als je Outlook hebt geinstalleerd en geconfigureerd..
Pagina: 1