Toon posts:

[iPad] Error 3194 bij herstellen

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 344657

Topicstarter
Ik heb een iPad (eerste versie) en heb daar iOS 4.2.1 op staan.
Daarnaast heb ik de iPad op deze software tethered gejailbreaked.
Nou wil ik graag updaten naar 4.3.3, hiervoor heb ik de software gedownload.
Wanneer ik nou de iPad aansluit en zeg dat ik wil updaten pakt iTunes de software wel uit maar geeft vervolgens de 'onbekende fout' 3194.
Daarnaast kan ik de iPad ook niet herstellen want dan iTunes deze dezelfde foutmelding.
Ik heb al een en ander opgezocht op internet maar kon nog niets vinden met de specificaties waar ik mee te maken heb.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt! :)

• Katje96
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:16
Heb ik ook gehad, en de oplossing voor mij was iTunes installeren op een andere pc en vanaf deze de jailbreak te doen.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:16
Dan kan je het beste het volgende doen

zet je ipad in DFU mode, zorg dat hij aangesloten is met de usb kabel aan je pc/mac:

Als het goed is zie je nu een itunes logo op je ipad met een usb kabel.

In itunes moet je met de shift knop op de restore knop klikken.

Kies hier je ipsw file.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee