Toon posts:

Windows 7 update van 14 juni duurt erg lang...

Pagina: 1
Acties:

• Pietertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:29
Microsoft heeft 14 juni een groot aantal updates voor Windows 7 online gezet.
Zie ook het securitybulletin van Microsoft.

Het updaten van mijn 64 bit Windows 7 op mijn laptop duurde ruim een uur :z ! Als je een update doet zou ik zeggen doe het 's avonds voor je gaat slapen tijdens de shutdown.

Waarom dit zo lang duurde heb ik nog niet kunnen vinden. Iemand een idee?

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Wat mij op viel was dat die .Net 4 update erg lang draaide.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

.NET duurt altijd lang....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:55
.net 4 offline install is in 30 secs gedaan..

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 18:16
Niet om heel lullig te klinken maar bij mij was die in een kwartiertje klaar, nu is m'n pc wel pas opnieuw geïnstalleerd maar staat genoeg meuk op om het wat langsamer te maken (aangezet voor ik ging douchen en was klaar toen ik boven was, dit was inclusief het downloaden). Het configureren van de updates duurde 30 seconden tops na het opstarten...

Laptops zijn helaas nooit echt de snelste bakken dus ach als dat 4x zo lang duurt als bij een desktop niemand kijkt raar op :P

[Voor 46% gewijzigd door Starke op 15-06-2011 13:56]

• Gero71
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
Heeft niets te maken met laptop en desktop hoor, hier net de maandelijkse update gedraaid en laptoppie was binnen 10min weer up and running.
Win7 prof x64

Misery and hate will kill us all.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee