Geef mij maar een Warsteiner.
Oh ja, een case natuurlijk...DOH
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Rack van 1U is wel logisch, gaat maar eens bij je ISP kijken wat ze daar vooral hebben hangen: juist, 1U-racks.
Dat zijn juist 1U cases. Een rack is vaak rond de 50U, alhoewel ze er ook van tafelhoogte zijn voor intranet-server enzoOp maandag 19 maart 2001 00:10 schreef wijnolst het volgende:
Rack van 1U is wel logisch, gaat maar eens bij je ISP kijken wat ze daar vooral hebben hangen: juist, 1U-racks.
Verwijderd
Ow ja
, hier ff omschakelen, kga te vaak met mensen om die zon ding een rack noemen en een kast gewoon een kast. Dan kan ik het alleen maar helemaal met jullie eens zijn.
Ik werk bij Quote in Oldenzaal en daar verkopen we deze:

Informatie:
De EN-8970
De oplossing voor ISP's:
Deze slanke 1U server is uitermate geschikt voor ISP's (internet service providers).
Er passen maar liefst 42 van deze kasten in een 19" rek. De kast bevat twee 3,5" 'quick swap' lades, een slim CD-Rom en een FDD bay.
De EN-8970 kan met een 180W voeding en temperatuur en HDD LED's aan alle gebruikerseisen voldoen. De koeling wordt verzorgd door twee 'quick swap' 40 mm ventilatoren per HDD plus twee extra systeem ventilatoren.
Dat is dus een Enlight kast en wat die kost weet ik zo niet.

Informatie:
De EN-8970
De oplossing voor ISP's:
Deze slanke 1U server is uitermate geschikt voor ISP's (internet service providers).
Er passen maar liefst 42 van deze kasten in een 19" rek. De kast bevat twee 3,5" 'quick swap' lades, een slim CD-Rom en een FDD bay.
De EN-8970 kan met een 180W voeding en temperatuur en HDD LED's aan alle gebruikerseisen voldoen. De koeling wordt verzorgd door twee 'quick swap' 40 mm ventilatoren per HDD plus twee extra systeem ventilatoren.
Dat is dus een Enlight kast en wat die kost weet ik zo niet.
edit:
Typo
Typo
Alle proemn in n drek
Pagina: 1