• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:17
Mijn HTC HD7 word niet herkend in Windows 7 x86.

Ik heb op de microsoft site al een aantal dingen gevonden die je kunt doen, zoals handmatig drivers toe wijzen, en in het registery dingen veranderen. Dit heeft nergens toe geleid.

Ik heb eerst de Zune-software geinstalleerd, daarna mijn HD7 aangesloten, maar er kunnen geen drivers voor gevonden worden. Hij word dan ook als een Onbekend Apparaat weergegeven in Apparaatbeheer.

Ik heb de HD7 als gereset, werkte niet, Zune opnieuw geinstalleerd met de HD7 aangesloten, en nog een keer zonder de HD7 aangesloten, maar mocht niet baten.

Andere USB-poorten ook geprobeerd, maar maakte geen verschil.

Als ik handmatig de Windows Phone drivers aanwijs, krijg ik een foutcode 10 Apparaat start niet.
Op de Microsoft site staan ook voor deze fout word-arounds. Helaas hebben die ook niet geholpen.

De alleslaatste updates voor windows gedownload, maar heeft ook niet geholpen.

Op google heb ik zo gauw ook geen oplossing kunnen vinden ( misschien foute google skills? ). Daarom mijn vraag maar even hier, weet iemand hoe ik kan zorgen dat Windows 7 mijn HD7 herkend?

Ik moet hem wel werkend krijgen, want er komt niet op een andere manier Muziek e.d. op.

Heb ondertussen ook een mailtje naar HTC gedaan om te vragen of dit een hardware matig probleem kan zijn, of dat ze me anders kunnen helpen met drivers o.i.d.

[Voor 6% gewijzigd door SgtElPotato op 15-06-2011 00:27]

• Anoniem: 80466
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Kun je wel je met de HD7 je draadloze netwerk benaderen en internetten?

• SgtElPotato
Anoniem: 80466 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 01:09:
Kun je wel je met de HD7 je draadloze netwerk benaderen en internetten?
Jep, via Wifi en 3G heb ik gewoon internet.

• Anoniem: 80466
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
De driver installatie is mogelijk mislukt bij het installeren van de Zune client.
Hier kun je een HD7 driver vinden:
http://www.microsoft.com/...pf=0&pi=1&s=HD7&os=64-bit

Een andere optie is om de hele Zune client te uninstalleren en een nieuwe versie van www.zune.net te downloaden en installeren

• SgtElPotato
Staan zo ver ik zie geen drivers?

Ik heb al zune verwijdert en opnieuw geinstalleerd. Zon 3-4 keer. Eerste keer zonder de HD7 aangesloten, en pas na de installatie. 2e keer met de HD7 aangesloten tijdens de installatie. En dit nog een keer.
Tijdens elke poging computer en telefoon opnieuwe opgestart.

Ook verschillende keren handmatig de driver toe te wijzen in apparaatbeheer ( microsoft -> windows phone ) dan word hij ' herkend' als een windows phone, maar komt er een code 10 fout, apparaat start niet.
Hier ook al verschillende dingen geprobeerd die op de microsoft site stonden.

Enigste wat ik kan proberen is om Windows opnieuw te installeren op mijn PC, maar die optie wil ik liever niet gebruiken.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:27
Zoek toch maar even een andere pc op en installeer daar Zune op en kijk even of het daarop werkt.
En op je huidige pc, al andere usb poorten geprobeert? Achterop de pc bijvoorbeeld in plaats van voorop?

Ander usb-kabeltje ook geprobeert trouwens? Zie namelijk dat je wel andere poorten hebt geprobeert maar geen ander kabeltje.

• SgtElPotato
Caelorum schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:57:
Zoek toch maar even een andere pc op en installeer daar Zune op en kijk even of het daarop werkt.
En op je huidige pc, al andere usb poorten geprobeert? Achterop de pc bijvoorbeeld in plaats van voorop?

Ander usb-kabeltje ook geprobeert trouwens? Zie namelijk dat je wel andere poorten hebt geprobeert maar geen ander kabeltje.
Heb ik geprobeerd. Ik heb hier 3 kabels liggen. En alle mogelijke usb-poorten geprobeerd.

Morgen even kijken of ik de mogelijkheid heb om een andere pc te proberen.

• SgtElPotato
Zojuist op 2 andere pc's geprobeerd om de telefoon aan de praat te krijgen. Zelfde procedure zoals ik op mijn eigen pc heb geprobeerd, 3 x keer geinstallerd en verwijdert. Maar helaas niet aan de praat te krijgen.

Ik wacht even het mailtje van HTC af of ze mij nog kunnen helpen misschien met drivers o.i.d. En anders moet hij maar retour...

Is er zelf nog iets wat ik kan proberen om hem aan de praat te krijgen? Kan ook nergens individuele drivers vinden voor de HD7 namelijk.

Of is er een andere manier om Muziek op mijn HD7 te krijgen? Zo ver ik heb kunnen vinden moet dit toch echt via de Zune software helaas :(

[Voor 29% gewijzigd door SgtElPotato op 15-06-2011 19:00]

• jaspa
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-05 23:41
Als ik jou was zou ik stoppen met zoeken naar oplossingen en onder ogen zien dat het toestel kapot is, dat kan wel eens gebeuren. Heb namelijk nog niet eerder gehoord/gelezen dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben. Het werkte bij mij met verschillende computers en meerdere windows phone toestellen soepeler dan de gemiddelde plug and play apparaten, er was geen software en/of driver bij nodig.
Meestal hebben winkels/leveranciers een regeling voor electronica die kapot uit de doos komt en kun je een nieuwe krijgen zonder door de hele reparatie procedure door te lopen. Denk dat dat je beste/snelste kans is op een werkende HD7.

• SgtElPotato
Wacht ik even af wanneer HTC contact met me opneemt, en anders morgen even een telefoontje plegen.

Heb het zelf nog nooit meegemaakt namelijk, daarom vond ik het al raar. Verschillende WM en Android toestellen gehad.

Update dit topic naarmate ik meer info heb gekregen van HTC.

• SgtElPotato
Heb naar HTC een NFO bestand gestuurd van mijn computer. Geen idee wat hij er aan heeft, maar hij zei dat hij daarin misschien kon waar het aan zou liggen.

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-05 08:58
Heb je inmiddels een oplossing kunnen vinden?

Ik heb al een tijdje hetzelfde probleem met mijn HTC Mozart. Twee laptops geprobeerd, en een desktop, en gedurende zes uur zelfs een laptop volledig opnieuw geinstalleerd. En natuurlijk een hard reset van de telefoon, waardoor ik er nu helemaal weinig meer mee kan. Ook goldcard wil bij mij niet werken: de telefoon ziet hem gewoon niet. Het lijkt erop dat de usbpoort van de telefoon gewoon is overleden.
Het vervelende is dat ik nu in de duits moet onderhandelen om het toestel terug naar de duitse winkel te kunnen sturen :(

Overigens staat het internet vol met dit probleem, alleen kan ik de oplossing maar niet vinden. Hoop dus dat jij inmiddels meer succes hebt.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee