Toon posts:

MySQL wil niet starten

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views

Onderwerpen

Anoniem: 327818

Topicstarter
hallo,

ik heb thuis een world of warcraft server draaien op een aparte computer.
nu wil ik ook lokaal op mijn eigen computer dingen uitproberen.
ik heb een trinity core server. als ik mysql.bat aanklik dan krijg ik deze melding:

ik dacht dat misschien een proces dezelfde poort gebruikte en ik heb dus bij taakbeheer gekeken.
ik kon niks verdachts vinden. zien jullie mischien een process wat het misschien blokkeerd. ik heb gisteren mijn computer opnieuw geinstalleerd. zodat er geen programma's opstaan waar ik niet van weet dat ze eropstaan.
dit is mijn processen lijst:

alvast bedankt.

xorium

• ytterx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:36
1. ik weet niet zeker of dit legaal is..
2. het lijkt als of je nog nooit heb gehoord van google..

Topicstarter
1 ik weet zeker of dit legaal is
2 ik heb al uren op google gespeurd

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Er is geen officieel World of Warcraft server voor derden en aangezien Blizzard er hard tegen optreed, vraag ik me af hoe jij bij komt dat het legaal is. :S

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-06 16:11

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Anoniem: 327818 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:49:
2 ik heb al uren op google gespeurd
Of het legaal is, laat ik daarbuiten, mind you, er bestaat wel veel bericht dat Blizzard private servers niet accepteert.

Anyway:
2.
Mooi, dan kan je vertellen wat je al gezocht/gevonden hebt. Errorcode 22 valt niet op zichzelf uit de lucht.

Een aantal dingen:
  • Heb je een nieuwe database aangemaakt, of is deze klakweg gekopieerd?
  • Heb je MySQL al eens opnieuw geïnstalleerd / op een andere bak gedraaid?
  • In je batbestand staat er "Please only close this window for shutdown" Heb je weleens gedacht om MySQL als service te draaien/installeren ipv vanuit je bat te draaien?
Mind you, dit zijn geen ja/nee vragen, als je ze gaat beantwoorden zou ik het prettig vinden als je neerzet wát je precies gedaan hebt.

Denk dat de rest van GoT het ook leuk zou vinden als je TS wat uitgebreider wordt, dit is natuurlijk wel heel karig.

En als je niet zeker bent of iets mag of niet, vraag het eerst aan een modje, deze zal je zeker de goede richting in kunnen wijzen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Topicstarter
ik heb het toevallig net zelf gevonden ik heb mysql-bin.index verplaatst naar een willekeurige locatie en toen mysql gerunt. nu doet die het bedankt voor alle moeite

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-04 13:15
AFAIK zijn private WOW servers niet legaal, genoeg reden voor een slotje wat mij betreft!

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee