[Er is schijnbaar iets mis gegaan met mijn vorige topic => Dit topic lijkt brak! =< dus bij deze een retry van me post]....
ey peeps
ik heb een luxeprobleem..
.. 'k heb zo'n 280 piek te besteden om onderstaande videocombinatie te vervangen (zie sig)..
ik wil dat geld het liefste gebruiken voor een GF2mx, (iets anders zit er toch niet in voor die prijs)..
welke kan ik dan het beste nemen?
er van uitgaande dat ik een graag een TV out zou willen hebben!!
ff iets anders;
een vriend van me heeft een Gainward CardExpert GF2MX met TV out, maar het is NIET de TwinView versie.. heeft ie op een beurs gekocht bij een paar Duitsers voor 259,- ... voor die prijs zou ik die kaart graag ook willen hebben maar ik kan hem nergens vinden.. overal staat de normale versie (zonder TV out), of de TwinView..
iemand een idee?
Ik tast in het duister
ey peeps
ik heb een luxeprobleem..
.. 'k heb zo'n 280 piek te besteden om onderstaande videocombinatie te vervangen (zie sig)..
ik wil dat geld het liefste gebruiken voor een GF2mx, (iets anders zit er toch niet in voor die prijs)..
welke kan ik dan het beste nemen?
er van uitgaande dat ik een graag een TV out zou willen hebben!!
ff iets anders;
een vriend van me heeft een Gainward CardExpert GF2MX met TV out, maar het is NIET de TwinView versie.. heeft ie op een beurs gekocht bij een paar Duitsers voor 259,- ... voor die prijs zou ik die kaart graag ook willen hebben maar ik kan hem nergens vinden.. overal staat de normale versie (zonder TV out), of de TwinView..
iemand een idee?
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13