• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 14:53
Ik kan niet bij de admin pagina komen van een WRT54G2 (v1.5)
Heb uiteraard geGoogled en heb verscheidene resets uitgeprobeerd, van 30 / 45 en 60 seconden.
Ik heb zelfs in de Management mode de firmware geupgrade, maar tevergeefs.

De router is te pingen
Internet werkt gewoon
Via verschillende browsers lukt het niet
Verschillende PC's geprobeerd

Volgens mij kan ik diegene gaan adviseren om de router om te ruilen.
Iemand nog een gouden tip?

Anoniem: 353372

Staat ActiveX enabled en geen proxy van eventueel werk of probeer anders een andere browser

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Je werkt draadloos ? probeer eens bedraad ?

ik heb w7+ie9 daarmee kom ik niet in de gui van mijn router. opera ff chrome etc wel

Iperf

• STING
fish schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:14:
Je werkt draadloos ? probeer eens bedraad ?

ik heb w7+ie9 daarmee kom ik niet in de gui van mijn router. opera ff chrome etc wel
Draadloos en bedraad geprobeerd.
Chrome geprobeerd.

Beide tevergeefs.
Geen proxy aanwezig.

[Voor 3% gewijzigd door STING op 14-06-2011 20:15]

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:55

Mavamaarten

Omdat het kan!

Welk IP gebruik je ? Heel soms (hier onder andere) blijkt mijn router af te wisselen tussen 192.168.1.1 of 192.168.1.254...

Android developer & dürüm-liefhebber

• STING
Mavamaarten schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:16:
Welk IP gebruik je ? Heel soms (hier onder andere) blijkt mijn router af te wisselen tussen 192.168.1.1 of 192.168.1.254...
Default gateway is 192.168.1.1. Die ook heb gebruikt om in de management mode de firmware te upgraden.
192.168.1.254 werkt niet.

kan je erbij als je XP hebt via Start --> Uitvoeren -> Telnet 192.168.1.1?

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:55

Mavamaarten

Omdat het kan!

Een ping lijkt mij ook al te helpen, en dat werkt ook op non-XP PC's.
(Ja je kan t natuurlijk ook activeren op Vista/7 maar ping werkt even goed)

Android developer & dürüm-liefhebber

• STING
Anoniem: 353372 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:22:
kan je erbij als je XP hebt via Start --> Uitvoeren -> Telnet 192.168.1.1?
Heb Putty gedownload en geprobeerd te connecten via Telnet en SSH, but also to no avail :P

Welke browser gebruik je?

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:48

lier

MikroTik nerd

Heb je na het laden van de nieuwe firmware wel een ipconfig /release + ipconfig /renew gedaan?
Geen idee wat de standaard DHCP scope is (na resetten), maar het zou een beetje sneu zijn als daar het probleem zit...

Heb je al op bricked icm wrt54g2 gezocht?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee