Hallo,
Pas geleden heb ik een xps 17 gekocht.
Maar ik heb wat problemen met mijn wireless verbinding.
Hij verbind wel maar bij het spelen van online games is de lag/latency niet te harden.
Nou weet ik dat wireless niet echt geweldige opstelling is voor online games maar hier zit iets niet goed.
Nu zijn er een aantal gebruikers die ook een xps 17 hebben met hetzelfde verschijnsel.
en team fortress 2
Bij team fortress 2 heb ik de ping bekeken.
Draad:60-90ms
Wireless: 200-600ms
We hebben alle 3 al verschillende dingen geprobeerd maar tot nu toe geen effect.
Pas geleden heb ik een xps 17 gekocht.
Maar ik heb wat problemen met mijn wireless verbinding.
Hij verbind wel maar bij het spelen van online games is de lag/latency niet te harden.
Nou weet ik dat wireless niet echt geweldige opstelling is voor online games maar hier zit iets niet goed.
Nu zijn er een aantal gebruikers die ook een xps 17 hebben met hetzelfde verschijnsel.
Online games die ik speel en last van heb: Ultima onlinexps 17
Intel® Centrino® Advanced-N 6230
sitecom wl-342
Laatste firmware v0.90
band 2,4 ghz(b+g+n)
kanaal breedte:20/40
wpa preshared key
en team fortress 2
Bij team fortress 2 heb ik de ping bekeken.
Draad:60-90ms
Wireless: 200-600ms
Ik heb een Apple Extreme in combinatie de Intel 6230.
Heb wel begrepen dat de AE niet goed overweg kan met de PSP van de kaart.
Volgens mij worden de problemen veroorzaakt door de power saving protocol.
Heb power settings gewijzigd in max, maar dat helpt ook niet.
Ik vraag me af of er meer mensen zijn met die probleem..
Indien jullie meer informatie nodig hebben zeg het eventjes en ik zal de post updaten.Dlink DIR-615 (single band n-router) - Ingesteld als Acces Point
Bbox2 (vermomde Sagem F@st 6364 van Belgacom, mijn internetprovider) - Wireless G modem
Draadloze beveiliging is ingesteld op WPA2-AES/TKIP
Heb de Intel Centrino N-1030 in mijn xps 17.
Correctie: Misschien was ik niet duidelijk genoeg in de xps 17 thread. Ik had verbindingsproblemen, maar die zijn (sinds 2 weken) verdwenen na het verwijderen van de McAfee Security. Alhoewel deze oplossing niet bij velen werkt, dus misschien is er iets anders aangepast tijdens de-installatie van McAfee of de installatie van MS Security Essentials erna. Herinner me toen niet nog iets anders veranderd te hebben, alvorens de problemen waren verdwenen.
We hebben alle 3 al verschillende dingen geprobeerd maar tot nu toe geen effect.
[Voor 13% gewijzigd door c-mattic op 14-06-2011 23:35. Reden: Update probleem c-mattic]