• breaker.evert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:12
Ik heb problemen met het instellen van mij kpn mail account.

Ik stel mij account naam en in wachtwoord in. Hierna kom ik bij instellingen voor inkomende server ik kies hiervoor pop.kpnmail.nl dit gaat goed. Tot ik bij uitgaande server komt en instelt mail.kpnmail.nl wat op de kpn site staat. Vervolgens krijg ik te zien `Kan geen verbinding met de server maken`. De poort wijzigen van 587 naar 25 hoe het staat in outlook op de pc helpt niet.

Ik kan wel kpn mail ontvangen en instellen op mij Ipod Touch maar op de TF werkt het niet.

Weet iemand hier een oplossing voor?

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:28
Ik heb precies het zelfde probleem, alleen dan van een planet account (ook kpn dus).
Alleen de standaard email client heeft hier last van, als ik bijvoorbeeld K9 mail gebruik heb ik dit probleem niet. Ik heb nu maar even de gmail smtp gebruikt voor uitgaande mail, maar het is wel merkwaardig.

Anoniem: 361785

voor wie nog meer tegen dit probleem aanloopt even het volgende:

ik had dit probleem zelf ook en zag bij toeval dit topic staan.
de oplossing bij mij was als volgt:

alles gaat goed tot het punt waarop de uitgaande mailserver ingesteld moet worden, en dat komt doordat de gegevens die onderaan bij verificatie staan nog wel degelijk meegenomen worden in de account, ook als je het vinkje bij verificatie weghaalt.

wat dus te doen?
verwijder eerst de gegevens uit de 2 invulvakken onder verificatie en haal daarna pas het vinkje bij verificatie weg, en dan zou het wel moeten werken...

dat zou de oplossing moeten zijn ;)
(voor vragen of specifiekere uitleg aub even een PM sturen, bvd)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 23:49

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Welke mobiele provider hebben jullie? Of zit je via WiFi?

Als je er een SIM in hebt, dan moet je de SMTP gebruiken van degene waar je jouw abonnement hebt... Als op WiFi, dan moet je de SMTP van de provider van je thuis internet gebruiken....

Als dat juist is, maar het dan nog niet doet, dan weet ik het ook niet.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Ginz schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:11:
Welke mobiele provider hebben jullie? Of zit je via WiFi?

Als je er een SIM in hebt, dan moet je de SMTP gebruiken van degene waar je jouw abonnement hebt... Als op WiFi, dan moet je de SMTP van de provider van je thuis internet gebruiken....

Als dat juist is, maar het dan nog niet doet, dan weet ik het ook niet.
er is toch helemaal nog geen versie met SIMhouder op de markt?

bij mij is het iig een wifi verbinding, dus dezelfde internetaanbieder als waar de emailaccount ook van is, gebruik je een emailadres van een andere provider dan waar je verbinding via maakt dan moet je als uitgaande mail de mailserver van de internetprovider gebruiken, dat klopt...

(kpn/hetnet is trouwens niet de enige met dit probleem, ik ben het al bij meer providers tegengekomen)

• jrosmalen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-10-2011
[/quote]voor wie nog meer tegen dit probleem aanloopt even het volgende:

ik had dit probleem zelf ook en zag bij toeval dit topic staan.
de oplossing bij mij was als volgt:

alles gaat goed tot het punt waarop de uitgaande mailserver ingesteld moet worden, en dat komt doordat de gegevens die onderaan bij verificatie staan nog wel degelijk meegenomen worden in de account, ook als je het vinkje bij verificatie weghaalt.

wat dus te doen?
verwijder eerst de gegevens uit de 2 invulvakken onder verificatie en haal daarna pas het vinkje bij verificatie weg, en dan zou het wel moeten werken...

dat zou de oplossing moeten zijn ;)
(voor vragen of specifiekere uitleg aub even een PM sturen, bvd)
[quote]

ik heb gedaan zoals boven beschreven maar krijg toch steeds de melding:
setup could not finish/unable to openconnection to server

Wordt er een beetje gek van

@jrosmalen
dan zal je hoogstwaarschijnlijk ergens anders een fout in je gegevens hebben staan, voor mij werkte mijn oplossing voor meerdere accounts van verschillende aanbieders, al was het wel na heel wat proberen voordat ik het doorhad waar het van kwam.

voor mij was de oplossing alles doen zoals gevraagd word, en bij de uitgaande mail de gegevens voor verificatie eerst weghalen en dan pas het vinkje bij verificatie weghalen, zodat die gegevens niet meegenomen worden in de emailaccount, duidelijker kan ik het niet voor je maken...

(sorry voor de late reactie, ik lees niet altijd alles mee vandaar ook het verzoek evt vragen via PM te doen)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee