Toon posts:

Blu Ray speler Samsung BD-C6900

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-05 23:25
Ik ben na vandaag een hele dag zoeken van plan deze te kopen. Bn ik tenminste een beetje zoet voor de komende jaren (geloof het of niet mijn DVD was 13 jaar oud -- nu is ie weg een Akai).

Ik ga zelf geen 3-D spelen maar wel Blu ray en wil wel een beetje bij de tijd zijn. Metname het kunnen streamen van films muziek vanuit mijn laptop / pc naar dit apparaat.

Vraagjes:

- Wat zijn de ervaringen met deze speler.
- Hoe zit het et regio vrijheid van deze speler, want ik had met de AKAI één van de beste regio vrije DVD's.

Ik hoop dat jullie mij van info kunnen voorzien want sowieso is ie nu zeer aantrekkelijk met het promo pakket van Shrek.

Iphone 5 -- eerste Iphone

• Throduss
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-05 13:57
Ik denk dat je in het verkeerde deel zit.. Dit lijkt me eerder iets voor HTPC en mediaspeler. PM/DM ff een admin of hij het kan verplaatsen, dan wordt je wellicht beter geholpen.

Verder overigens geen ervaring met het apparaat, dus ik kan je helaas niet van dienst zijn.

[Voor 21% gewijzigd door Throduss op 14-06-2011 19:35]

• Mouse_NL
modje verplaatsing please

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dit kun je allemaal best zelf opzoeken.

• Mouse_NL
bram1984 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:40:
Dit kun je allemaal best zelf opzoeken.
jeeh ik zoek en zoek, denk je dat ik niet de hele dag bezig ben geweest ..... heb je de info geef die dan dan aub!

En anders neem niet eens de moeite te reageren, want ik ben effe moe om bepaalde opmerkingen te lezen.

[Voor 16% gewijzigd door Mouse_NL op 14-06-2011 23:32]

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 11:46
Userreviews op Kieskeurig.nl

Als je te moe bent om bepaalde opmerkingen te lezen ben je ook ongetwijfeld te moe om zelf moeite te doen om informatie over deze Blu-rayspeler op te zoeken.

• Mouse_NL
NvM schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 00:45:
Userreviews op Kieskeurig.nl

Als je te moe bent om bepaalde opmerkingen te lezen ben je ook ongetwijfeld te moe om zelf moeite te doen om informatie over deze Blu-rayspeler op te zoeken.
nogmaals dit zijn meer vragen dan antwoorden. dit had ik reeds gelezen. ik zoek naar echte recente ervaringen, ik wist niet dat je constant hiervoor zo afgebekt wordt,

Probeer morgen even dat ding te gaan bekijken.

[Voor 4% gewijzigd door Mouse_NL op 15-06-2011 05:23]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:37

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Devices als Blu-rayspelers mogen inderdaad in Mediaspelers en HTPC's in plaats van Audio en HiFi. Echter ga ik het topic niet verplaatsen aangezien de toon van het topic me niet echt aanstaat. Dus leer van de replies in dit topic en je toon en maak een nieuw topic in MSH aan. Je loopt overigens ook lang genoeg mee op GoT om te weten dat we de http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif-hebben om dingen als verplaatsingen aan te vragen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee