• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:56
Ik zit te denken om het geheugen in mijn laptop volledig uit te breiden tot de max van 8GB. Nu had ik dit KTA-MB1066K2/8G setje op het oog om te gebruiken. Ik wil het geheugen via mijn werkgever aanschaffen, maar dan is ruilen een stukje lastiger. Vandaar dat ik zeker wil weten dat het werkt. Ik zie vooral dat dit geheugen voor Apple mac wordt aangeraden, maar kan ik het ook in deze laptop stoppen.

Via de geheugenwijzer van HP kan ik dit type niet eens vinden. Ook Google levert geen goede resultaten. (Laptop is niet erg bekend, staat ok niet in de pricewatch)

Mijn laptop is een HP Pavilion DV7 4141ed (XD968EA)

Beiden gebruiken wel DDR3 1066 CL7 (zowel laptop als geheugen)

[Voor 5% gewijzigd door Hoicks op 14-06-2011 17:02]

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je notebook overweg kan met de modulegrootte, chipgrootte en de chips zijn compatible, dan kun je het er gewoon inzetten als beide DDR3 zijn.
Daar is weinig bijzonders aan.

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:56
Terw_Dan schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 17:22:
Als je notebook overweg kan met de modulegrootte, chipgrootte en de chips zijn compatible, dan kun je het er gewoon inzetten als beide DDR3 zijn.
Daar is weinig bijzonders aan.
Dat is nu net de vraag ;)

Ach ik bestel het gewoon en anders verkoop ik ze wel door :)

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee