Toon posts:

8gb ddr3 1333 - ecc - 8,33 euries , kopen kopen kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 396 views

Onderwerpen

• boyjim
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-07-2020
Het kan niet anders dan een fout zijn maar http://www.obcs.nl bied 8 gb ddr3 - 1333 mhz aan voor maar lieft

8,33 euro excl verzendkosten

Pricewatch:

pricewatch: Kingston ValueRAM KVR1333D3D4R9S/8G

Succes met je aankopen :Y)

• boyjim

• RosSittard
  • Laatst online: 03-06 13:01
ECC,, volgens mij is dat alleen voor servers (past niet in desktops)

Prijzen kloppen sowieso niet denk ik (12 GB voor 4 euries):
http://www.obcs.nl/catalo...ource=tweakers&price=3.70

[Voor 53% gewijzigd door RosSittard op 14-06-2011 16:23]

• boyjim
ECC , ja kan kloppen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

LeroyRosier schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:21:
EEC,, volgens mij is dat alleen voor servers (past niet in desktops)
Nee hoor, ECC is geen probleem, dat hoeft niet gesupport te worden door de geheugencontroller, als die niet met ECC overweg kan negeert hij gewoon iedere 9e chip.
Het is een ander verhaal als het registered is, maar die 2 zijn niet onlosmakelijk met elkaar verbonden.

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Het is registered;)

• boyjim
Terw_Dan schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:23:
[...]

Nee hoor, ECC is geen probleem, dat hoeft niet gesupport te worden door de geheugencontroller, als die niet met ECC overweg kan negeert hij gewoon iedere 9e chip.
Het is een ander verhaal als het registered is, maar die 2 zijn niet onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Ah zooo, ondanks dat een prima aanbieding of niet ? :P

Het zal allemaal een fout betreffen maar volgens mij moet je een product altijd verkopen voor de prijs waar je hem voor aanbied? anders lijkt het me onrechtmatige reclame of iets dergelijks

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:56

ManiacsHouse

Scheisse!

boyjim schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:27:
[...]

Ah zooo, ondanks dat een prima aanbieding of niet ? :P

Het zal allemaal een fout betreffen maar volgens mij moet je een product altijd verkopen voor de prijs waar je hem voor aanbied? anders lijkt het me onrechtmatige reclame of iets dergelijks
Die vlieger gaat niet op. En voorraad is 0 dus men kan je altijd zeggen "helaas voor die prijs is het niet meer leverbaar".
8gb ddr3-1333 ecc reg w/par dimm dr w/ts
€ 7,00 € 8,33 € 700,00 € 833,00
* Gewenste aantal is niet uit voorraad beschikbaar. Aantal dat in backorder gezet wordt: 100.
:9

[Voor 16% gewijzigd door ManiacsHouse op 14-06-2011 16:30]

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

quote: Algemene Voorwaarden
Artikel 4. Aanbiedingen, totstandkoming van de Overeenkomst en opgave en aanduidingen van Producten

1. Een aanbieding of (prijs)opgave bindt OBCS niet en geldt slechts als een uitnodiging tot het plaatsen van een Order, tenzij uitdrukkelijk anders is vermeld.

2. Een Overeenkomst komt slechts tot stand indien en voor zover OBCS een Order schriftelijk aanvaardt of door OBCS uitvoering aan een Order wordt gegeven.

3. Alle opgaven door OBCS van getallen, specificaties, en/of andere aanduidingen van de Producten zijn met zorg gedaan. OBCS kan er echter niet voor instaan dat zich ter zake geen afwijkingen zullen voordoen.

4. OBCS behoudt zich het recht voor zonder opgave van redenen bestellingen of opdrachten niet te accepteren of uitsluitend te accepteren onder de voorwaarde dat vooraf de bestelling door Afnemer per aangetekend schrijven wordt bevestigd en/of de verzending geschiedt onder rembours of na vooruitbetaling.
Ik denk niet dat je je RAM gaat krijgen na de algemene voorwaarden gelezen te hebben. Ook geen rechter die je gelijk geeft

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:58

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Die prijzen kloppen niet. Ze zullen je na plaatsen van het order vertellen dat het een zetfout was op de site en je verzoeken het nog verschuldigde bedrag over te maken.

"Als iets te mooi is om waar te zijn, is het dat meestal ook." ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• boyjim
Beatboxx schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:30:
[...]

Ik denk niet dat je je RAM gaat krijgen na de algemene voorwaarden gelezen te hebben. Ook geen rechter die je gelijk geeft
Ze hebben zich (gelukkig?) inderdaad ingegraven hier tegen, gelukkig bestel ik het ook niet.

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-05 10:10
Beatboxx schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:30:
[...]

In dit geval heb je gelijk, maar als het een aannemelijke prijs is, is de verkoper wel degelijk verplicht om het product voor die prijs aan te bieden, mits op voorraad. De website is de etalage van de winkel en wanneer een winkelier een bepaalde prijs heeft staan in de etalage van de winkel dan is de winkelier verplicht deze te verkopen voor die prijs.

8 euro is niet aannemelijk.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:58

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

En daarmee kan dit topic wel dicht vind ik. Duidelijke zaak, prijzen kloppen niet.
Daarnaast is dit een forum voor technische zaken, niet voor prijsdiscussies.

[Voor 57% gewijzigd door Ultraman op 14-06-2011 16:34]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee